Já bych počítal minimálně tři dny. Den na odstrojení, den na vaření a den na nastrojení. Čím dřív odstrojíš, tím déle můžeš vařit 🙂





Nedával bych si nějaké přehnané odhady jako "15 minut i s cigaretou" 🙂





Celý zadek budeš muset mít ve vzduchu, musí jít pryč motor a stará převodovka, vhodné je vyhodit si poloosy (odšroubovat je z podélných ramen).


Pak je to o neustálém porovnávání, zasouvání, vysouvání. Lepší větší, nežli menší, aby ti pak převodovka nebouchala do kastle. V pohodě se vlezeš i s původním topením. Vzadu je nutné pak ještě ve stěně udělat důlek na šroub víka převodovky. Zkrátit řadící tyč, možná vyměnit spojkové ložisko (bude asi na talířovku a pokud je origo motor, bude tam pružinovka).
Zástavba pětikvaltu se dá zvládnout za víkend, předpokladem je odstrojený zadek auta...





Pokud chceš zachovat původní topení, chce to trošku laborovat, ale jde to. Záleží taky na tom, jak moc chceš, aby to vypadalo "hezky"🙂 a bylo zespoda uzavřené... Pokud se pamatuji, není potřeba tunel rozšiřovat nahoru, malinko se rozšiřuje do stran a co je nejdůležitější, musíš ho rozšířit směrem od motoru, neboť ti tam překáží šroub převodovky...
Ta součástka kterou si Ťopajs vyrobil slouží k uzavření tunelu a zachování průduchu topení do tunelu. Jinak já osobně si myslím, že to jednoduchej úkon není, má-li to fungovat a vypadat dobře. Možná by sis měl o tom promluvit s někým, kdo už to dělal.
viem, ze uz sa to tu mnohokrat riesilo, a ze su tu aj clanky o zastavbe 5 rychlostnej prevodovky do coupecka, ale mna by zaujimalo, ako je to casovo narocne, a ci to zvladnu aj amaterski konstrukteri.konecne sa mi podarilo zohnat prevodovku a neviem, ci sa mam do toho pustat teraz cez sviatky, alebo to nechat na leto. auto mam momentalne v plnej krase, takze v ratane odstrojovania. a este dodavam, ze nemam poriadny zdvihak na auto- cize iba nejake bedne a hupcuk. kolko by mi to mohlo trvat vzhladom na tieto handycapy? a este by ma zaujimalo kam presne ide, a ake ma mat rozmery toto cudo na obr: ...dik