Vono nakrmit něco kolem 2 litrů jednokomorákem dost dobře nejde, v malých otáčkách to chce malý difuzer, který to pak ve vyšších škrtí, proto se to řeší dvoukomorákem (podrobně třeba zde http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=394) Druhá možnost je to na co sem si vzpoměl - proměnný difuzer (měl sem volvo345) Ten karbec vůbec nemá přechodové systémy, volnoběžnou trysku a podob. Je jen jedna tryska a podle zátěže se mění průřez difuzeru - vyhoví to pro celý rozsah otáček. Spíš záleží na co to chceš, drobnej problém při montáži do něčeho škodofkoidního je, že je ten karbec horizontální...


Ale pokud z nějakýho důvodu chces jednokomorák, je to IMHO jediná smysluplná cesta.
Taky sem myslel na žuka... o jednom zoufalistickym vim, jen sem zatim neměl dost odvahy se podivat, co to má za karbec... Dík
Vhodný karbec by se našel i v GAZu 69 je to ten starý ruský gazík podobný džípovi (předchúdce UAZu) nebo Žuk polská skříňová dodávka....ty jejich chlastací karbecy se nahrazovaly českými Jikovy, stejně to ale byly většinou z Tatry 805 které jsme ladili na příslušný motor. Taky jsme jich pár dali na první ARO (podobný tomu gazíku)ten jejich karbec taky chlastal jak divý.
A co takle Moskvič? Ten papal dost takže i karbec byl štědrý, ale po tom karburátu z uazu bych se mohl poohlédnout pokud by byl zájem.
iste obdobie som sa dobre bavil s jednokomorakom ROBUR 26mm difuzor, este mam nejake
perfektní, dík!!!! To mám kousek od školy... kdybych tam šel... no nic
Joa Volvo vrakoviště, kde by se to mohlo válet je třeba v Lysolajích





http://www.vcar.cz/volvoferda/
Co něco s proměnným difuzerem (Zenith-Stromberk) Ve Volvu 2x a 3x to běžně živilo dvoulitry (hledej motory B19A a B21A). Dle JPP bylo něco podobného i v nějakým starým eskortu...
ješišmarja, něco co se dá piknout na vrakáči vás nenapadá? Děkan
No ja si pametám z vojny, ked sme tam mali tie UAZy 469. To bol veľký objem, karburátor tam bol jednokomorový. Mal označenie tuším K-124. Ale jednokomorový bol určite.
Tatra 805-to nebyla moc těžká otázka 🙂
Vážení přátelé, nenapadne vás nějaký větší jenokomorový karburátor? živitel tak aspoň dvoulitru... Dík