Jak zlegalizovat tažné

Hm,jak tak čtu takpokaždé jinak 🙂. No poptám se na stk jak to chodí u nich a uvidím,děkuju za rady 🙂.
Nově jsem se setkal s tím, že výrobní číslo TZ do TP nezapisují. Jen typ. Na dopravce pak kontrolují, jestli daný typ TZ podle typového listu opravdu odpovídá danému autu.
Ze starýho tažnýho buď udělat nový nikdy nenamontovaný, ale to chce dobovej typovej list, zrušenej TP (nebo TP, kde je tažný vyškrtnutý) je klasika. Zajímavý by bylo vyzkoušet TP od 1000MB, ve kterých dost často není výrobní číslo TP vůbec uvedený - to by jim asi zamotalo hlávky.. 🙂.
Dragon: Právěže po mě to taky kdysi takto chtěli,asi se zajdu zeptat na STK až ho půjdu na stovce dělat.
No co jsem zatím zkoumal, tak je právě většinou chtějí - a pak je ti tažné z vraku bez papírů k ničemu...
Nechtěli. Kde bys je vzal, kdyby to bylo z vraku bez papírů?
Jarda: A papíry od auta ze kterýho jsi ho demontoval nechtěli?
Stačilo mi namontovat tažné s typovým štítkem a na STK mi za 200 vydali souhlasné vyjádření a pak za pade na úřadě zapsali.
také jsem kdysi řešil. jestli si dobře vzpomínám tak na STK chtěli nějakou smlouvu o nabytí tažného (např. lze napsat mezi sebou v rodině) a dále papír ze servisu že bylo namontováno servisem. A tažné musí mít štítek.
Přemýšlel jsem,že bych na stovku hodil tažné co se mi tu válí,má typový štítek,jde to nějak zlegalizovat přes STK??