Odstranění zatékání do Kufru

Tak minulý týden jsme zjistily kde je problém. A světe div se byla to fakt pakna.Jedna byla vychýlená směrem dovnitř a škrtala o buden. To byl celý ten problém. Přiznávám se že jsem to viděl úplně po prvý že se něco takovýho může stát. Jinak zadek už nehučí takže snad už je problém vyřešen.
Pravdu budou mít nejspíš kluci, ložisko zpravidla nedělá kravál dle popisu a už vůbec ne při pomalým otáčení. Slušnej bordel dovedou taky dělat bowdeny ručky drhnoucí o vnitřní stranu disku znásobené škrtáním o závažíčko. To by mohlo bejt to pulzování při otáčení.
Jj,taky se mi to už podařilo 🙂.Vychýlená pakna škrtá o ta vnitřní žebra bubnu.Pak se může stát,že se třeba při zpátečce (záleží na pakně a směru jízdy) pakna vytrhne z přídržné pružinky a bude tam viset na volno.To je pak v zatáčkách teprve koncert 😀
Na 95% sází na škrtající pakny které jste ohnuly při sundávání a nevšili si toho (stejně jako já).
Slávku popravdě to může bejt cokoliv.Co stoprocentně vím e ten hukot je od zadní náprávy na místě kde se dělala ta poloosa. A dívný zvuky se ozývaj i když kolo je vyheverovaný a jenom s ním točíš jako když o něco dře. Když jedeš tak je to jako kdyby něco pulsovalo.Takový jako pulsující hučení. Nic jinýho na beton nevím.
Takový malý dotaz. Jak jste přišli na to, že je o ložisko??





Mě se jednou povedlo tohle


https://www.skoda110r.cz/article.php?aid=1228&olimage=33075
Ahoj RST a M8:


Situace je taková že jsem se k tomu zatím nedostal to rozebrat. Auto je zavřený v garáži. Pokud to vyjde snad příští víkend se na to vrhneme. Nevylučuji že jsme něco blbě namontovali ale to budeme vědět až to rozebereme.


Každopádně zatím nevím vůbec nic. Teďkon se na mě nahrnulo moc práce v zaměstnání řeším tzv jednu srč..za druhou .🙁
Už se ví, co se stalo tomu ložisku?
Asi nic moc, jinak by tu o tom bylo nové vlákno 😀.
Je to teda off topic, ale zatékání je odstraněno, tak to snad nebude vadit.


Co jste s tím proboha vyváděli, že ti ložisko začalo hučet? O těchto ložiscích jsem to snad nikdy neslyšel. A hlavně ne takhle brzy po nějakém zásahu. K opotřebení dochází postupně a hluk se tak taky zvyšuje postupně. Přijde mi to jako kravina, nebo jste udělali něco extrémně blbě.
TO RST:


No moje neúčast na Erekcích byla způsobená tím, že ve středu večer se na Erku objevil problém s extrémně hučícím ložiskem na zadní nápravě. Na straně kde se měnila poloosa. Vzhledem k tomu že jsem zároveň byl oba dva dny čtvrtek pátek na 12cce a ve středu jsme předávali Pavlovi to Garde.


Ještě v 21:00 jsme odvzdušňovaly brzdy. Tak jsem to prostě nedal. Jako štve mě to hodně neb plán byl takový že z Ústí pojedeme spolu a cestou si trošku zazávodíme tzv. Erko proti Garde.
A japato, že jsi přes sliby nedorazil na Kozákov? Kolega s Gardetem tam tuším byl, jestli to byl on.
Tak závada zjištěna.Takže to teče kolem hadice k nádrži. Jinak díky za tip.
Noo,lehni si do kufru vem si baterku (funkcni 😉)a nekdo at si veme hadici s vodou a poleva auto. Zkus jak pise Chrobak i strikat vodu do podbehu kde je hadice k nadrzi.
Ještě bych přidal řečnickou otázku zda do kufru teče stále a nebo jenom když prší 🙂





Kolem předního okna by do kufru téct nemělo, většinou tudy teče za palubovku případně na nohy posádky.


Pokud máš vyměněnou horní gumu může být potíž v její netěsnosti. Další místo k prohlédnutí bych tipoval kolem nalévací hadice do nádrže. Prochází podběhem a pokud tam netěsní dokáže kolo v těchto místech naházet dost vody.
Vpředu, vzadu? Při stání, za jízdy?
Ahoj Kluci,


Objevil se mi takový drobný problém s poměrně značným zatýkáním do kufru .Je vyměněný těsnění v kufru a kolem předního okna. Kde by jste ještě hledali kudy by se do kufru mohla dostávat voda. Jinak vyditelně žádný díry jsem neobjevil. Máte nějaký typ.