Já přes bowden plynový struny a nešlo - naběhla na něm "třešňovka" a odtavilo se asi 8 cm poplastování.. 🙂.
Hele já třeba kostřil motor přes lana ruční brzdy a taky to šlo 😀
NO u mě byl problém, že jsem všechno mít moc hezké 🙂. Asi před 2 lety jsem jsem držáky motoru i příčku dal do komaxitu. Sice jsem to na příčce kolem šroubů opatrně obrousil, ale holt to bylo málo. Už jsem poučen pro příště..
Hele ale ten měděný pásek má být právě na pravém držáku pod altíkem a příčkou... U renovovaných aut bývá problém třeba v hrubě natřené příčce 🙂)), kde se prostě šrouby příčky na kov nedostanou 🙂)).





Je dobré přidat kostřící kabel od baterky přímo na šroub startéru.


a) je tam největší odběr


b) jistota ukostření agregátu
5ešil jsem to samé. Nejprve na erku, kde jsem po sestavené auta po rekonstrukci neměl kostru vůbec nikde. Přidal jsem jeden měděný pásek (co se používá mezi baterkou a kaslí) i mezi příčku a motor.





Následně se mě něco podobného stalo u Formana. Tam jsem večer zaparkoval a druhý den se už nerozjel. Měděný pásek se pod autem úplně rozpadl. Oprava trvala cca 20 min, ale přijít na závadu asi 3 hodiny (a bez známého elektrikáře s mněřákem bych na to asi nepřišel vůbec).
Jo, ukostření motoru mě v minulosti taky pozlobilo...





Tak hlavně, že se to našlo a funguje to.
Tak závada vyřešena, ale řešil jsem to cca 1,5 dne čistýho času a nyní už doufám definitivně. Dal jsem jinou baterku, novou cívku a motor naskočil. Už jsem se radoval, ale běžel jen asi 10 min a stejná závada. Zkusil jsem jiný rozdělovač a podařilo se mi to opět nastartovat, ale už ne ani na 2 minuty a pak jsem si všimnul, že se trošku dýmý z rozdělovače. Cívka byla vždycky strašně rozpálená. ..... No abych to neprotahoval snad to byl špatně ukostřený motor. Cvičně jsem ho ukostřil startovacíma kabelama, dal opět nový rozdělovač a od té doby maká jak zblázněný. Najednou i startér jde moc pěkně a to jsem myslel, že už je baterku po smrti. Jak to nemělo kostru tak šlo asi moc velké napětí přes rozdělovač a vžy vevnitř shořel takový ten kostřící drátek co je na podtlakové regulaci. Vyndal jsem příčku, očistil dosedací plochy, pro jistotu natáhl přímo silný kabel od šroubu příčky na motor a vše najednou funguje.
Není to tak dávno, co jsme nemohli asi 2 hodiny natočit motoru u Petkara.


Jednou z příčin byly i zlomené konektory (fastony). Bužírka je držela pohromadě a nebylo to vidět...





Kontroloval jsi, jestli to hází jiskru? (předpokládám, že zrovna ty aasi jo, ale pro jistotu...) Podle toho hledat závadu v elektrice nebo benzínu.


Když to střelilo, předpokládal bych že benzín funguje a vynechává zapalování.





Taky jsem např. měl povolenej šroubek s průchodkou kablíku od kladívek u železnýho rozdělovače, zkratovalo se to a nepálilo.





Víčko rozdělovače je stále stejné a palec? nebo jsi měnil celý rozdělovač komplet. Stačí třeba vypadlej uhlík ve víčku, špatnej palec atd... Kabel od cívky do víčka?





Přívod elektriky od klíčku?





To je zatím vše, co mě napadá. Jsem zvědavej na rozuzlení.
Potřebuju poradit už jsem bezradný. Dnes jsem se byl projet se svýjí š100. Šlapala krásně. Potom jsem zastavit, chcípnul jí (trošku si střelila) a když jsem jí chtěl nastartovat tak se to už nepodařilo.




Zdálo se mi, že je ohořelý kablík na kondíku, tak jsem ho vyměnil za nový a stále nic. Nakonec jsem vyměnil i jiný rozdělovač a stále nic. Vyměnil jsem i cívku a nic...Už jsem byl za bezradný, že jsem vyměnil i karbec (měl jsem tam s termositičem). Startér točí, ale ani to neškytne...