Je to hrůza...ale pokud mě paměť neklame, tak třeba ve Francii před třemi lety už jsem 95 nezkaženou nedokázal na pumpě najít, tak erko muselo dostávat 98. Takže opět doháníme Evropu, což teda nic nemění na tom, že je to blbost. Jestli ono to také nesouvisí s tím, kdopak nám v podstatě vládne, že...
Taky jsem to četl... furt nechápu, co je na tom ekologický... vypěstovat plodiny, aby se mohly překvasit a spálit v motoru... to může vymyslet jen krátkozrakej imbecilní ekoterorista.





ERko krmím stejně 98+, tam je mi to jedno, máme sice rodinná auta s EU4, ale stejně do motoru nechci lít tyhle rádoby ekosrágory...





Je to podobně ekologický, jako když si někdo myslí, že proud pro elektromobily vzniká v zásuvce... Jenže kde má elektromobil výfuk?





LPG je fajn, měl jsem to, ale v moderním pojetí zástaveb to nechci. Jednak docela investice, omezení kufru, omezení dojezdu, ale hlavně u většiny zástaveb prasečina, co se týká zpracování. To bych auto musel brát vyloženě jako spotřební zboží. Pak by mi bylo jedno i E10 a neřešil bych před ním únik.
http://auto.idnes.cz/benzin-natural-e10-0zk-/automoto.aspx?c=A160729_112558_automoto_fdv





Rozčilujeme se nad sběrnami, ale tento nápad ekoteroristů mě dráždí daleko víc.





S Erkama nemám problém, budou dostávat N98 místo svátečního tankování už trvale, s mým nájezdem km je mě to celkem fuk, ale co ostatní vozidla?? Forman, Feldy, Fabie atd. Začínám zvažovat přestavbu na LPG.