škodovkám odzvonilo ???

Moc pěkný článek 🙂
hezkej clanek:





https://www.autickar.cz/clanek/proc-jsou-stara-ceska-auta-draha-a-budou-stale-drazsi/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu





pripomina mi to moji navstevu jednoho nejmenovaného veteran car clubu kde když jsem řekl ze mam eRko a jawu z 1964 tak nade mnou všichni ti dedkove ohrnovali nos... No a bylo to proste jen proto, ze když oni byli mladi, koupili s Tatru 87 a pak ji měli uz cely život...





Stanley
Ono to ale už tak je že mechanik koukne na auto a neví ani kde je motor, to mě třeba taky nebaví, když chci jezdit tak musim opravovat. Speciálny na starouše zatím také moc nejsou o dílech nemluvě. Prodej mi vrtá hlavou už delší dobou, ale zase kamárád si teď koupil rapida 135 na totál G.O. čili auta neubývají jen se mění majitelé a tolik se s nimi nejezdí.
Jo a z toho propadu cen až takový strach nemám..ekonomika roste a i kdyby se u nás rozkolísala, dá se to udat v zahraničí. Ale věřím, že my jsme srdcaři a máme to pro svou potěchu jako hlavní záměr a ne jako investici. To je jen ten plusový vedlejší produkt 🙂. Výroba tisícikorunové bankovky nevyjde ani na tři koruny..peníze se lehce rozplynou. Ale škodovka je jen jedna a to ta naše a už nám ji nikdo nevrátí 😉. Kdo chce rozumně investovat,doporučuji investiční zlato.
Naprosto s tímto příspěvkem souhlasím. Pryč jsou ty časy kdy to bylo za flašku nebo za odtah. Mnoho škodovek mi prošlo pod rukama a doprovázely mě celé mé "mládí". A jsem za to rád, mám spoustu krásných a vtipných příhod a jsem ještě více rád za to, že se mi povedlo v tomto sítu škodovek zachytit mou stovku, kterou mám dodnes. I když po embéčku se mi občas taky zasteskne.. STK se stovkou je bez problémů a svezu se s ní jen sem tam, abych si připomenul staré časy. Jak píše RST, už se z toho stávají youngtimery se všemi atributy okolo toho a čas nezastavíme. Mě osobně to třeba těší, že ceny se šroubují nahoru. Těší mě, že můj zájem, pro který nemělo plno lidí dříve pochopení přináší své ovoce a potvrzují mé mladistvé úvahy, že ze stovky bude jednou ceněný veterán. O erku ani nemluvím..mám ho ještě a kdoví,jestli bude někdy čas. Ale nevzdávám se svého snu ještě tak lehce..není na to čas. Práce okolo domu, manželství, práce jako řidič autobusu..to bere čas. Tak jsem si rozšířil obzory začal se hodně věnovat starožitnostem, to je taky dobrý investiční a zábavný obor. Konkrétně starožitné hodiny..mám tu kousky staré i 150 a více let. A je to obor mrtvější ještě než ty škodovky..občas i někomu něco opravím a lidi tu dojíždí i přes sto kilometrů daleko abych se na to podíval. Možná to tak za čas bude i se škodovkama..normální mechoši už nebudou vědět ani co je karburátor a pak zas přijdeme ke slovu my 😉 !
Ahoj, nějak tak to bude. Na stránkách jsem se tu objevil cca v 17 letech a dnes mi je o deset více. Času je méně a priority se změnily. Před pár dny jsem prodal J555 (kterou jsem si kdysi pořídil na renovaci), protože už na ni nemám čas a v garáži je dobrý každý kousek místa.


Taky jsem několikrát zvažoval jestli stovku střelit nebo ne. Kdyby nebyla od novoty v rodině, tak bych už ji asi prodal. Tím spíše, že dnešní ceny jsou vyšroubované. K tomu rádoby eko buzerace a výmysly přes STK a člověk by s tím skoro praštil a garáž pronajal.


Myslím si, že pokud někdo zvažuje prodej, tak by neměl déle čekat. Obecně vzato se teď lidem poměrně daří a jsou schopni nabídnout zajímavé sumy. Myslím si, že toto období už nebude trvat moc dlouho.
Přiznám se, že jsem na erko už nešáhl cca 3 roky možná 4🙁. Renovace baráku, ať můžem bydlet
A volal jste už někdo Džonovi, že sem leze spam?


Já mám diskuzi seřazenou podle založení tématu a tak mám ty spamy někde na konci, Část jsem se pokusil odmazat, ale bez zásahu přímo do databáze to asi nepůjde.





Jinak bohužel souhlas s Maxem, normální internet nějak všeobecně skomírá, asi jsou všichni na FB. Z erka i dalších škodovek se stávají regulérní youngtimery se vším, co s tím souvisí. Ceny aut, kšefotvání, celkový přístup... vidím jeden velký rozdíl oproti jiným značkám. Na škodovky prakticky přestal existovat trh s díly a jejich ceny vi nzercích jsou vyšroubovaný na nesmysl. Chvílema mívám úvahy, jestli to nemám všechno prodat, dokud je hlad a pořídit si nějakou smysluplnější hračku.
Pravda, ono taky to, že celá diskuze je zaplavená spamem taky stránkám moc nepomáhá... Člověka to často odradí, když musí v tom mumraji listovat a hledat, kde je poslední příspěvěk.
Ahoj. Nevím jestli to je jenom můj pocit ale škodovkám (zadohrabům) odzvonilo. Tady je bohužel mrtvo už dávno a virt i skodateam pomalu umírají. On i Jirka si naposledy posteskl že lidí co jezdí na HG ubývá. Mě napadá že to je vlastně přirozený vývoj - za co se prodávají eRka dnes by jste jich v dobách nedávno minulých měly plnou stodolu takže někdo nový nadšený nemá šanci. Stejné je to i s hundrty - doby kdy to bylo na každým rohu a dědkové se toho po tisícovce zbavovali jsou v nenávratnu. Proto i HG který byl založen jako recese se stroji za basu piv moc nových tváří nevítá. O řadu 105-136 se moc nezajímám ale obávám se že to bude obdobné. Tomu všemu přitápí ekozlodějina. Dalším faktorem je že těm "mladým" tyhle stroje už asi nic neříkají. Je mi z toho tak nějak těžko u srdce a lepší už to nebude. Tak všem co máme to štěstí a nějaký ten stroj doma vlastníme přeji ať nám to vydrží. Michal