dopnuji že i Meteory škrtají závaží zevnitř právě o odvzduškováky na 4P, jak psal Radek.
Zdar, mam to tam. Zrovna před 14-ti dny jsem to resil. Zelena plocha (vnitrni) je OK, cervena plocha také OK.





Ale u te cervene plochy je problém s tim, ze timto se musí vyvazit vnejsi část kola. No a ta cervena plocha zas tak moc vnejsi není... Takze když se zavazi nalepi na na červenou plochu, tak se zas rozhodi zavazi, které bylo předtím nalepeny do zeleny sipky... Takze s jednim kolem se mi vazil pul hodiny nez to bylo +/- 5 gramu (kolo prislo na zadek, tam to nevadi). Pokud se musí nalepit hodne zavazi, tak je moznost je v pneuservisu ukecat at tam nedavaji Zinek ale nalepovaci Olovo (tim se vazi disky na motorkach). Nesmi se to, ale je to samozrejme lepsi protože Olovo je tezsi nez Zinek.





V nejhorsim pripade jdou nalepit 2 pasky zavazi přes sebe, ale to uz je tak trosku pras.rna 🙂 🙂 🙂
Viz. fotka - zelená plocha je OK, tam bylo závaží i původně. V pneuservisu mi řekli že by to nalepili tam, a pak bude asi třeba dát závaží na tu červenou plochu kdybych to nechtěl z pohledové strany (jak to bylo původně). Máte to tam někdo? Nebo to tam nevejde?
S těmi snad problém není, já mám 2 sady loukotí bez podložek.
Radku, ja som mal na loukotiach závažia zvnútra a nebol problém. Boli to tie loukote s podložkami.Nechcel som závažia zvonku na límci. Nepáčilo sa mi to tam. A tie novšie bezpodložkové som ani nedával vyvážovať.
Neodpovím na kopretiny, s těma zkušenost nemám, ale třeba se někomu hodí info o loukotích. U těch to zevnitř vyvážit nejde, závaží škrtají o třmen brzdy, resp. o odvzdušňováky u 4pístů. Na 2p si to už nepamatuju, ale měl jsem vždy závaží zvenku.
Určitě už jste někdo řešil vyvážení kopretin. Jde to vyvážit jen z vniřní strany nebo je nutné dát závaží i z pohledové strany? Jde mi o to jestli to závaží vevnitř nebude drhnout o třmen...