No já bych se spíše přikláněl ke KO baterce. Vyzkoušet jakýmkoliv způsobem jestli je schopná dávat vyšší proud. Tedy třeba tak jak popsal H. nebo měřákem k tomu určeným.
Zrejme mas v elektrice jen "studeny kontakt". Takze v první rade vycisti kontakty baterie a zkontroluj stav svorek kabelu u baterie. Ocisti, poradne dotahni. A budes startovat 🙂
Podle pozvolného rozsvěcování asi baterie KO. Hrubým testem může být rozsvícení potkávaček a současný stisk světelné houkačky. Začne-li postupně jas vadnout, je na vině baterie. Nebyla baterie dlouho vybitá? H.
Zdravím a prosím o radu. Po delší době, kdy erko stálo v garáži, se potýkám s problémy při startování, respektive to nemůžu najednou nastartovat vůbec. Baterie je nabitá, při otočení klíčku do polohy 1 se normálně rozsvítí kontrolky, při dalším pootočení pro nastartování ticho, startér ani necvakne a kontrolky komplet zhasnou, stejně jako osvětlení uvnitř vozu, při otevřených dveřích. Po navrácení klíčku do polohy 0 se při otevřených dveřích začne pomalinku rozsvěcovat světlo v interiéru.
9. říjen 2017