Vencovo ERKO
13.4.2008 Auto jsem prodal, odjelo někam k Praze, tak snad mu tam bude líp, prý ho čeká renovace do originálu...
ale chystá se nový projekt, koupil jsem stovku a měla by z ní být škoda 120S, tak uvidíme...
Moje auto pochází z roku 1977. K nám domů jsme ho přivezli o minulých Vánocích. Auto vypadalo celkem zachovale, prý dva roky po vyvaření a laku. Jediné úpravy, které jsme provedli na začátku byla výměna disků za 13 palcové a nákup zimních gum 165/70-13 a zapojení topení a po dvou dnech provozu jestě výměna převodovky, zabudování centrálu s DO a po týdnu ještě z půlky předělaná(vyhořelá) elektrika. Nárazníky dostaly černou barvu a na přední se nastěhovaly 2 dálkový+2mlhovky. V takovým stavu auto vydrželo asi tři měsíce do prvního šrámu na předním blatníku. A tím to začalo. Po sundání blatníků byla vidět ta hrůza, všechno zrezlý, zapatlaný tmelem a natřený tlumexem. Takže předek jsme museli vyvařit no a nakonec jsem vařil i půl podlahy, spodek jsme nastříkali euro-body, zavařili víčko na nádrž na blatníku, hrdlo na tankování se přesunulo do kufru a předek dostal nový lak.Na auto jsme namontovali nárazníky prepreg ze 120 a dopředu přišla rampa se světly Wessem, do interiéru přibyl sportovní volat, tunel vlastní výroby, pásy z Felicie, rádio Škoda Symphony a nově potažené dveře,sedačky a zadní plato.
1.verze
...tak takhle to vypadalo po prvních úpravách
2.verze - po menším kontaktu se svodidly jsem měnil celý předek
...a protože jsem se do auta nevešel s přilbou tak jsem krapet seříznul držáky sedačky
...moji dva nejmilejší pohromadě
Technické údaje:
- r.v. 1977
- motor + nápravy orinál
- převodovka(4,44)
- komplet nový přední brzdy + repase zadních
- ventilátor z Fordu Econovan
- kola Apollo 5"
Na autě přibyli opět nějaké věci, ve předu se zabydlelo lízátko od JK-design, na světlech jsou kryty od Helly, tachometr už neukazuje míle ale kilometry, sehnal jsem nepotažené skořepiny, jednu jsem sám očalounil(nic moc, ale dobře se v tom sedí) a hlavně sem sehnal Apolla i s pneu 185/70, takže už to vypadá zase o něco líp a hlavně to i sedí.
Za letošní rok jsme s eRkem absolvoval dva srazy - Jaro a Podzim 2005 v Běšinech(super sraz a super závodění na RZ) a sraz Škoda Škody v Mariánských Lázních(moc pěkný svezení na oválu), odkud jsme s velkým štěstím přivezli i pohár.
Aktualizace 20.11.2006
Náš další společný rok 2006
Takže letošní rok je ve znamení boje s korozí, před vánocema nám upadnul motor, tak jsme museli dělat nové držáky, nakonec jsme museli vyrobit víc jak půlku obou podběhů znova..
..a před jarníma Běšinama jsem objevil na spodku další dvě extra díry, takže opět záplaty..
14-16.4.2006
jsme navštívili sraz v Běšinech. Sraz byl jako vždy super, auto fungovalo(až na řidiče :o) ) celkem bez problémů a navíc jsme dojeli třetí v Závodu o pohár Skodateamu ve skupině N1.
]
A jelikož si tak rádi hrajeme, tak si brácha pořídil model Škody 130RS od firmy Airdesign na podvozku Tamiya TT01. Karosérie vypadá super, ale nesedí úplně přesně, takže se bude muset časem ještě trochu poupravit a sehnat nejaký kola alespoň trochu podobné originálním, nevíte někdo kde?
20.5.2006
Jsme se spolu s Lukym byli svézt na Korábu ve Kdyni. Každému doporučuji, pěkný svezení do vrchu, ale problémem se ukázalo vypadávání 3.kvaltu po ubrání plynu. I s tímto handicapem jsem nakonec dostal pohár za 2. místo ve třídě L6V1 nebo tak nějak :-)
Našel jsem doma pozůstatek hračky ze svých dětských let, v budoucnu bych k němu chtěl dodělat podvozek a kola, karoserii opravit a mít z něj model svého auta.
Konec roku 2006
Erko už neslouží na denní ježdění, místo to mám feldu - http://web.skodateam.cz/index2.php?ses_web=1&ses_id_lang=0&item=771
.. stojí na zahradě s nefunkční převodovkou a čeká na rekonstrukci. Ale už jsem z něj prodal apolla, protože já bych chtěl sehnat loukotě.
8.1.2007
Od souseda sem dostal tenhle volant,do erka bude super. Nevíte někdo do čeho se dával, ještě sem ho nikde neviděl??
No a od ježíška jsem dostal jedno vydání známého bestselleru, super!! :-)
Plány do budoucna:
- přes zimu na auto nebudu mít kvůli škole čas, ale z jara po zkouškach bych se chtěl pustit do kompletní rozborky a vyvaření, protože flastrovat to po kouskách nemá smysl
- motor bude buď upravená felicie nebo 120LS
- m-kové nápravy(asi hřeben)
- možná i náporový chladič
- převodovka nejspíš zůstane 4 kvalt se SP 4,44
- v interiéru bych chtěl udělat rám a dát anatomy+ 4b.pásy
A na závěr bych chtěl poděkovat všem co mě s autem pomáhali(hlavně tátovi), přítelkyni že to se mnou vydržela a že se mnou ráda jezdí na srazy a taky všem co vytvořili tyhle stránky...
21. září 2005
21. září 2005
3. leden 2005
3. leden 2005
20. prosinec 2004
6. prosinec 2004
5. prosinec 2004
5. prosinec 2004
5. prosinec 2004
5. prosinec 2004
5. prosinec 2004
3. prosinec 2004
13. květen 2008