Davovo "Lamino"
Jak to začalo:
Jsem hudrtkář od dětství. Asi za to můžou ty sportovní uspěchy a tvary zejména RS. V době, kdy jsem dostavoval dílnu se tu občas objevil chlápek, co dovážel stavební matroš. A mezi řečí furt nabízel erko bezvadně vyvařené, po technický, za pakatel..... No nevěnoval jsem tomu patřičnou pozornost. Když se dílna dodělávala, on se tu párkrát otočil a furt jestli to chci. No dílna byla velká (na to, že jsem předtím okupoval jedno stání a teď hned čtyři), tak jsem začal zvažovat. Bude to kam postavit a nebude to překážet... (stejně to 4 roky to fungovalo jako odkladiště). Zajedu se na ten zázrak mrknout - padlo rohodnutí. Vzal jsem manželku a při jedné cestě jsem k němu zajel.
Vážení, co mne čekalo, to se nedá popsat - takovej šrot a to "odborný" vyvaření... Sami jste to někteří jistě zažili. Původně 15 litrů to bylo na začátku na konci za 5 s platným STK...... K jakému autu to vydali, to do dneška nevím. Z Liberce jsem se stím svezl na laně. Ani to nejelo.... To se psal rok 95 .
Rozbíhá se renovace:
Auto se to rozebralo a 70% dílů šlo do kopru. To, co bylo vyvařeno se předělávalo poměrně dost dlouho, při tom se shánělo, co by se na to hodilo. Přirovnání k pohádce o slepičce a kohoutkovi sedí přesně.
Co jsem si chtěl postavit:
V roce 96 jsme byli v Itálii, kde jsem narazil na Německej Tuning, kde bylo rozcápnutý Scirocco - né od Riegera, nějakej lidovej tvořitel tam lupnul Testarossu. Design vcelku šel, jen některé křivky šly jinam než měly ..... Tak mne napadlo přijít s něčím jiným.
Jistě RS mít doma kdo by to nechtěl, ale stavět to na 110 papíry, tak to jsem z určitých důvodu nechtěl. Pojal jsem plán zachovat to nejkrásnější, tedy předek a zadek a to ostatní dotvořit dle fantazie. Je to kulatý auto a Testarossa je hranatá. Ferrari je moje láska a včasné pochopení toho , že ho asi nebudu mít v garáži mne jen hnalo k tomu abych postavil erko tak, jak dnes vypadá.
Motor:
Blok motoru jsem měl z předchozího auta, tak legánost 105 do erka byla na světě. Co se týče úprav tak jsem to svěřil p. Kubíčkovi do Rovenska, kterej do něj nacpal Fávo. Výfuk to byla kapitola taky sama pro sebe, dělal jsem něco pro Motorspot a bártr byl jak ušitej (v té době jsem pochopil, že výfuk je stejně důležitej jako motor).
Podvozek:
Podvozek a převodovka je komplet eMko i s posilovačem brzd. Tlumiče H-P, péra původní neupravené. Co se týče designu, tak to je moje silná stránka (motoru zas tak odborně nerozumím a je mi to jedno, hlavně když chodí jak má).
Karoserie:
Spousta lidí má pocit, že je to z laminátu, tak to musím DEMENTOVAT. Z laminátu je jen zadní křídlo, všechny ostatní tvary jsou z plastu. Nárazníky jsou z Felicie-face-lift (z první zkušební várky z výroby, kdy ještě většina z nás netušila jak bude nová Felina vypadat)
takhle to vypadalo pred lakem
Interiér:
Co se týče vnitřku, tak všechno co tam bylo původně, letělo ven. Strop se použil zkušební vzorek s označením PORSCHE Colorádo. Má strašně fajn a příjemný semiš. Co se týče sedaček tak ty se použily z VW Corráda. Přístrojovka samodělek, budíky 125ka, středový tunel AUDI TT.
Plány do budoucna:
Jediné co se do budoucna musí dodělat jsou dvěřní výplně (ty použiju z nástupkyně Octavie tvarově i rozměrově se to hodí).
Poděkování:
Pravdou je,že bez nasazení spousty přátel ,kamarádu a známejch by to nikdy asi nevzniklo (Táty, Rudy, Jirky ,Maxe, Marka, Aldy, Karla, Martina, Vaška, p.Kubíčka, atd.)
Dokončovací práce:
Musím říct dost duležitý fakt, že před Mělníkem 2000 jsem se věnoval poslední měsíc jen dokončení a složení tohoto projektu. Pro každou součástku se muselo udělat nové a jiné uchycení, neboť původních dílů se moc nepoužilo a to byl důvod proč jsem neměl dodělanou přístrojovku na srazu - už jsem to nestačil udělat. Prostě už jsem nemohl byl jsem hotovej.
První svezení a představení veřejnosti:
První svezení bylo v noci před Mělníkem 2000, kdy jsme ujeli 2km, aby se to zkusilo. A ráno rovnou do Mělníka po vlastní ose. Takovej pocit radosti z vítězství jsem zažil snad jen při narození mého kluka Honzíka :-))
S autem se jezdí jen tak, když je chuť se vyvětrat nebo na výlet s rodinou. Je velice příjemné stáhnout okna (nátonované všechny do kola - Dík Zdeňku) a slyšet to brumlání motoru. Na podzim jsme jeli s Maxem na Jizerku a znělo to jak za první světový, když byl nálet....
Fotky:
30. červenec 2005
4. květen 2005
20. říjen 2004
21. září 2004
14. červen 2004
5. květen 2004
28. duben 2004
28. duben 2004
26. duben 2004
22. březen 2004
20. březen 2004
20. březen 2004
20. březen 2004
2. březen 2004
16. říjen 2003
24. září 2003
26. srpen 2003
16. červenec 2003
15. červenec 2003
1. červenec 2003
18. duben 2003
14. duben 2003
14. duben 2003
9. duben 2003
3. duben 2003
2. duben 2003
1. duben 2003
20. říjen 2002
20. říjen 2002
10. říjen 2002
9. říjen 2002
9. říjen 2002
8. říjen 2002
8. říjen 2002
8. říjen 2002
6. říjen 2002
13. září 2002
1. září 2002
25. srpen 2002
13. duben 2002
10. duben 2002
22. únor 2002
12. únor 2002
11. únor 2002
11. únor 2002
9. únor 2002
8. únor 2002
6. únor 2002
6. únor 2002
4. červenec 2007