30. leden 2007

Spyk eR

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 26958×, Komentářů: 100, Líbí se Autor: spyker

Když sem byl malej kluk, tak sem si vždycky přál eMBéčko díky jeho krásným tvarům.Představoval jsem si jak s ním drandím silnice, pak přišel takovej zlom, kdy sem se začal zajímat o nová auta, takže MBéčka a jemu podobná auta padly v zapomění.Kolem 13let když se poprvé vlezl na internet jsem si stáhl první fotky tuningových aut, mezi nimi byly převážně škodovky.Upravy se mi dost líbily tak jsem si řekl, že by bylo vcelku dobrý mít taky takovou nějakou škodovku.Opět sem se začal zajímat tak trochu o škodovky, sháněl sem fotky tuningových škodovek, začal kupovat časopis Autosport a Tuning kde sem se koukal do inzercí a neustále tak nějak snil o nějaký tý škodovce, jenže hlavní prioritou bylo aby auto nebylo starší jak já (jsem ročník 88) aby to bylo kupé ... na co zadní dveře 

Jenže volba padla na rapidy, který se mi až tak nelíbily jako eRka s okruhovým lamináty, řekl sem si no co, tak hlavně že se mi to líbí.

A už to jelo ... co nejvíce fotek, byl sem doslova unešený oblými tvary okruhových laminátů RS, ale to už sem našel super stránky o tomto voze www.skoda110r.cz.

Bylo mi nějakých 16 let a já vstoupil na chat kde byly lidi, který mě o autě řekly co a jak. Já sem furt mlel to svoje o RS laminátech. Takhle sem tam mlel asi rok, než přišel osudový zlom.

Napsal jsem na inzerát kde se prodávalo eRko s okruhovými lamináty v černý barvě, jen jak sem to přečetl hned sem psal mail protože takhle sem si prostě eRko představoval.

Po měsíci konzultací s majitelkou sem od koupi upustil ...největším mínusem u toho vozu bylo to, že STK byla jaksi propadlá.Auto mělo na sobě fůru nelegálních věcí a já si pomalu začal uvědomovat to že RSo nebude.Mezitím sem samozřejmě našel dost inzerátů, kde ale moje podmínky nesplňovala cena a nebo stav vozu.

Psal se rok 2006 byl konec prázdnin a já nemohl najít žádné slušné eRko, mezi tím sem si udělal řidičský průkaz.

Jenže na co mi v tu chvíli byl, auto sem neměl a táta ani brácha nebyly ochotný mi půjčit auto. Myslel sem si, že už žádný eRko nenajdu, dokonce sem přemýšlel o koupi jiného vozu.

Jednou sem tak přišel ze školy a jako každý den projíždím inzerce, nic, zkouším najet na stránky o tuningu a ejhle, eRko! Jak sem ho uviděl hned sem zbystřil a soustředil se jen na jedno.. Kde jsem ho už viděl.

Po chvíli tápání v paměti sem si vzpomněl, že majitel vůz zkoušel prodat již minulý rok (uvědomil si cenu svého vozu a nechal si ho ale to až později) v jednom tuningovém časopise za 45 tisíc korun českých.Stávající hodnota byla stanovena na 35 tkč to bylo maximum které jsem chtěl za vůz dát.

A jak zněl inzerát?...asi takto:

Prodám Škoda 110R, motor po GO, 5st. převodovka po GO, M-nápravy, podložky, 15"Alu, náporový chladič, startér z felicie, příčný výfuk atd., kompletně vyvařená před 2lety, výztuhy atd., STK 5/2008

... a byla k němu tato fotka

Po napsání mailu panu majiteli sem měl vcelku jasno. Tohle už musím mít!!!

Vše probíhalo tak jak mělo, až na jeden zádrhel, kterým byl můj výlet na silvestrovský večer. On by byl v pohodě kdyby výlet netrval 5 dní.Po příjezdu domu jsem hned chtěl psát majiteli, ale nevím proč, prostě ze zvyku sem projížděl inzerci a ejhle vůz byl v nové inzerci a dokonce levněji jak původně… nyní za 30 tisíc.A s fotkou kterou jsem neviděl.

Po chvíli jsem psal mail, už se zmíněnou cenou a ta byla potvrzena. Domluvily jsme se na předání auta 20.1. u Benziny v Novém Bydžově

20.1.07

Den D nastal a jako vždy když je nějaká velká akce, nemůžu spát a ráno se budím o hodinu dřív než mám, protože tato výprava byla pojata jako rodina tak jsme jely ještě do Prahy, kvůli nákupu různých drobností pro mámin obchod. Naštěstí byla většina obchodů zavřených, takže jsme mohly pokračovat směr Nový Bydžov.. po příjezdu na stanovené místo jsem čekal nějakou dobu než majitel přijede, ale bohužel sem zjistil že jsem přijel na jinou čerpací stanici, takže majitel pro mě přijel a už jsme si to pádily k cílovému místu.

Dorazily jsme k rodinnému domku. Když majitel otevřel garáž, nekecal, měl tam eRko!

Asi přes půlhodiny jsme s otcem okukovaly a táta pomocí šroubováku jak každý radil prozkoušel náchylná místa na korozi. Majitel tak nějak pobízel aby si ještě píchnul :D auto totiž bylo vyvařené (jak sem později zjistil asi na dvakrát,ale co...drží to).Dostal sem ještě nějaké náhradní díly ,majitel odstal peníze a pak už jsme spolu kecali o autech.

Odjezd byl pro mě super zážitek, ale pro teď už minulého majitele dost smutná chvíle. Z dálky jsem viděl jak se mu leskli oči.

V Novém Bydžově jsme se ještě zastavili v jednom nejmenovaném obchodě (na fotce) a pak už jen následovala cesta domu. Já neřídil a to asi tak kvůli tomu, že jsem měl papíry sice už půl roku, ale od té doby jsem za volant nevlezl, ono zkrotit ty splašený koně pod zadní kapotou není lehký, takže jsme řízení přenechal bratrovi.

Cestou jsem poprvé natankoval, byl jsem nervózní po příchodu k pokladně jsem zjistil, že nejsem sám kdo je nervózní. Prodejce byl nějakej vykulenej, asi už dlouho neviděl pořádný auto. Jinak cesta domu probíhala v pohodě 120km/h nebyl problém. Jednu výtku bych přeci jen měl, ale ta se ještě večer vyjasnila. Cestou jsme narazily na kopec, auto krásně táhlo, ale po přidání plynu se motor začal dusit, prostě mu došla síla. On zaplej sytič celou jízdu není dobrý no :D pak jsme se nemohl divit té spotřebě.

21.1.07

To bylo stáváníčko! Šel jsem do obýváku a venku na mě čekal můj mazlik, takže najíst a belík s vodou a šampónem a čisti a čistit.

Následovaly fotografie:

Následující dny jsem si vyběhával pojistku a značky - úspěšně!

16.2.07

Maturtní ples třídy 4.A

Nechtělo se mi jet vlakem...chtěl jsem taky ukázat klukům pořádný auto (jak říká kamarád "Pájovo topení").Cestou do školy jsem se stavil pro kamaráda v Hostomicích...taková vesnička kde nemají ani pořádné silnice...při otáčení na štěrku jsem si zahrál na pluh a hrnul jsem štěrk tou mojí radlicí...samozřejmě mi praskl :( malinko ,ale přece...následoval další kamarád...tento den byl tedy zátěžový :) tolik lidí za mého režimu ještě v mém eRku nejelo...když sme přijely do školy a od učily se naše povinné 2 hodiny jelo se k budově kde se měl konat náš maturiťák,ale to už sem sebou vezl 4ho pasažera který pro svůj vzrůst musel sedět vzadu v tureckém sedu :D šťstně sme dojely na místo a připravovaly maturiťák ... po malé přestávce mě přemluvily spolužáci na projížďku...splnil sem jim jejich sen :) a pak jel domů.Večer jsem si užil maturitní ples kde sem byl za tunera škodovek:)

23.2.07

Tak protože jsem člen severočeského škoda klubu tak sem si dal takový mini sraz s kámošem na letišti v Užíně. Jel sem s kámošem, abych nebyl tak sám na cestách bez rádia. Udělal sem si pár fotek ještě před odjezdem.

Po dojetí na místo, které jsem myslel, že je to pravé na spich, jsem zas fotil z dlouhé chvíle.

Jenže ono opravdu to pravé nebylo, takže jsem musel ject na to pravé, kde už na mě kamarádi čekali a pak už jen letiště. Zjistil jsem, že pokrok je znát, takže Favorit i nejslabší felda v kombíku mě nechali na sprintu za sebou.

No a co bůh nechtěl šlapal sem na plyn jak malej jarda a vůbec sem si nevšímal teploty a bylo to. Kouknu na teplotu a bylo tam 100 °C! Zapínám ventilátor, kterej se za jízdy záhadným způsobem vypojil a jen popojíždím. Teplota vzrostla na 120 °C měl jsem strach abych něco nepodělal. Po vychladnutí sem dolil chladící kapalinu a tradá domu. Celou dobu jsem jel pomalinku, ale měl jsem nějaký nervy, tak sem na to zas dupl. Vymáčkl jsem z toho 140km/h říkal jsem si no tak dobrý, stačí, pouštím plyn a jakoby mě někdo zezadu nakopl ... 145 ... hééén ... 150km/h, takže sem si udělal osobáček. Jinak na letišti jsem si měřil z 0 na 100 Km/h a mam to za neuvěřitelných 19 s ve dvou lidech.

23.3.07

Kamarád chtěl dneska hodit do Mostu na solárko a pak jsme chtěly jít do posilovny, proč ne, večer sem nasedl do vozu a vyjíždím. Pocítil jsem takový mírný zachvění vozu od větru a najednou rána. Říkám si co to? Otočím si a jen sem viděl jak se vrata otvírají a dop... Vylezl jsem z auta a ze vzteku jsem do těch vrat kopl. No jo ale oni byly pod uhlem takže první kdo je potkal byl malíček takže sem si ho narazil a kulhám. Pro příště do toho kopat nebudu no.

24.3.07

Ráno jsem se šel podívat na tu spoušť kterou mi způsobily vrata společně s větrem. Ono už sem to kontroloval večír, ale přeci jen byla tma, takže jsme prd viděl. No byl tam promáčklý blatník a malinko odlouplý lak. Plech jsem vyrovnal prsty, ale né tak jak bylo.

Navečer jsem konečně dočetl knihu od Radka. Našel sem tam jednu chybu, jinak spíše poučení.

25.3.07

Je to dlouho co si bratr kupoval tapecírunky z Felície a nedal si je na Fávo. Dostal jsem nápad, že bych si tapecírunky dal do eRka místo toho koberce co tam mám vzádu, ve který je stejnak díra na reprobednu kterou nemám. Tapecírunk jsem vzal tak jak je a označil si co půjde pryč.

Nařezal jsem pilkou na železo.

a pak jen pasoval.

Výsledek to rozhodně není ... madla půjdou pryč a až budu umět v letě s laminátem tak se to zalaminuju a bude to jen opěrka.Výhodu ten tapec má (u mě, u vás nejspíš ne), že mi drží sedačky na kterých nejsou zarážky.

26.3.07

Dneska jsem psal maturitu na nečisto, takže jsem byl brzo doma. Protože auto bylo zas špinavý, tak sem dneska pojal tento den za leštící a voskovací. Bratr měl auto z předchozího dne vyleštěný, tak jsem je dal vedle sebe a fotil.Na večer jsem se rozhodl rozebrat přístrojovou desku. Podíval jsem se co je tam za spoušť a hned montování zpět. Trvalo mi to asi 30 minut což se mi zdá vcelku dobrej čas na to, že to bylo poprvý.

8.4.07

Přijel strejda,protože u nás na zahradě přezouval felicii na letní pneu a je to bývalý 130cítkář, tak mi poradil s otáčkoměrem. Konečně funguje, musel sem natáhnout nový kabel, protože mam v elektrice patlanici. V letě bych chtěl přístrojovou z Felície a určitě budu muset natáhnout nový kabely, tak jsem zvědav jak to dopadne.

13.4.07

Opět sraz SŠC (Severočeský Škoda Club) jenže tentokrát nás bylo více a dokonce kamarád eRkař z Teplic Falcon.Cestou do Teplic jsem si vychutnával zvuk motoru na volnoběh, kdy mi občas prdul vejfuk, jako to dělají choppery. Falcon zrovna myl auto v myčce, když jsem přijel na benzínku, kde sme se srazili. Cesta do Ustí byla fajn, pohled na eRko jedoucí předemnou se mi ještě nenaskytl. Po příjezdu na letiště, na místě bylo dost lidí, ale né všichni od nás, proto jsem zase fotil. Vyzval jsem Falcona ke sprintu :D Výzvu přijal a já si poprvé mohl porovnat síly s eRko motorem. To co se dělo dál, jsem opravdu nečekal. Po zahájení sprintu jsem nechal Falcona za zády a já vyhrál! Jenže tak v půlce jsem se mu vzdálil poměrně dost, takže jsem to už tak nehonil. Falcon byl v pytli, protože si spálil kabeláž, ale to ještě nevěděl. Dlouho jsme bloumali, co s tím je, pak sme si všimly upečeného drátu. Dokonce přijel i sám velký LL se svojí ještěřicí,aby poradil popřípadě pomohl a nabídl svoje náčinní. Pro Falcona musel přijet odtah, takže já jsem jel spokojeně domu.

23.4.07

Dnes začal Krištof a já rána zase mohl dospat njn .. vezu do školy spolužáka. Vstal jsem mnohem dřív a rychle jsem byl u auta. Otevřel jsem kapotu napumpoval benzín a šupky dupky nastartovat, aby bylo teplíčko a že byla pěkná kosa - na oknech jsem měl led. Ono celý auto bylo od ledu i když ráno byly 4 °C. Takže než sem přijel pro spolužáka, tak jsem nechal auto rozmrazit na sluníčku, no co času sem měl dost. Cesta do školy byla v pohodě celou dobu 90km/h to víte akce je akce. Cestou zpět sem vezl 2 spolužáky a bylo vedro jako blázen. Když jsem sjel můj oblíbený kopeček kde většinou dělám rychlostní rekordy nějak mi uklouzla noha už to jelo. Nevím jestli to bylo předvádění nebo ne, v tu chvíly mi to ani nějak nedošlo. Kamarád mě ještě upozorňoval - hele jak se ti hejbe kapota a já říkám - já vím ... 140km/h ... 150km/h a jejda, on ten shell fakt jde líp ... 155km/h a je to tu mam další osobák a rovnou ve třech řekl bych, že by to šlo ještě kousek na těch 160, ale nechtěl sem autíčko už takhle trápit.Po příjezdu domu sem chtěl jít zavřít vrata a jejda co to tu syčí, otevřu kapotu a koukám, že kdybych jel ještě chvíly, tak asi začnu vařit. Přitom na teploměru bylo nějakých 70°C.Buď mě zlobí elektrika uplně komplet v autě a nebo bude problém někde v chladiči.No a můj bláznivej psík byl celej šťastnej, že mě viděl a jak je zvyklej tak do pusy klacek a vrtěl ocáskem, šel ke mně, jenže se otáčel u dveří a protože klacek nebyl zrovna krátkej, tak mi jel po autě (grrr), no nic, následky to nemělo, tak se nic nestalo.

5.5.07

Tak ráno jsem zase vstával dřív než zazvonil budík, jako vždy když se koná nějaká akce.Nastartoval jsem a vyrazil do Teplic kde jsem se měl setkat s kámošem který má Forda Fiestu, ale ještě předtím jsem zajel natančit Shell.Nevím proč, ale od tý doby, kdy jsem natankoval benzín od shell tak mi kmitá ručička stavu paliva z minimálního bodu do maximálního.Po příjezdu na bod prvního spichu jsem se hned otočil, protože kamarád na mě už čekal a další setkání mělo být s velkým chamelionem v Ústí. Čekali jsme dlouho :D po příjezdu řekl ještě radostně, že si musí jít něco koupit. Pak si jel ještě natankovat takže sme odjížděly z Ústí směr Mimoň asi kolem 9té hodiny. Cesta probíhala bez jakýchkoliv potíží po příjezdu do Mimoně atmosféra rostla, protože nás míjel odtahový vůz s totálně zdemolovaným autem na korbě. Dále sme míjely policisty, ale už měly jinou oběť. Děti na mě mávaly tak jsem taky mával.

Kolona se začla tvořit až v lesíku (pro ty co v Mimoni nikdy nebyly tak to je přijezdová cesta k letišti) měl jsem strach, že budu vařit, zapl jsem ventilátor a ono nic, tedy nic jsem neslyšel. Říkal jsem si no co, když to bude fungovat tím líp a nechal jsem zapnuto. Motor chvíly v koloně začal jako by umírat ale po chvíly to přestalo, takže jsme přestal mít strach. Po projetí brány jsem dostal nestarost navigování, takže jsem vjel ke sprintům a hele eRko a proč je kolem nich tolik lidí. Majitel nasedl do auta a oroštoval to, tak jsem si řekl když už jsem tady a roštoval eRko tak proč bych nemohl i já, motor jsem vytočil a lidi kteří staly u něj se jen na chvíly koukli na mě. Když jsem začal todle stojící eRko v koloně předjíždět tak sem koukal po motoru a hle on ho má vpředu ... njn eRko postavený na podvozku BMW E30 bylo mi to hned jasný. Zaparkovaly jsme a pak už následovalo prohlížení aut. Nafotil jsem všechny eRka který jsem tam viděl, krom toho s motorem a podvozkem z BMW.

Cesta zpět byla tak trochu zmatená, ale dojel jsem v pořádku. Dokonce jsem si skočil na jednom kopečku na kterým, když jsem jel s LL tak říkal - tady to je nebezpečný! :D njn nějakej mladej klus Fobii se se mnou chtěl honit. Po skoku jsem ho pustil a dával jsem nohu z plynu.

13.5.-18.5.07

To byly poslední jízdy autem do školy tentokrát ve 4řech.Vešly jsme se, ale já byl nalepenej na volantu.

Poslední den bylo také poslední zvonění. Každý jel svým autem, tak při jízdě nazpátek jsme s kámošem udělali okružní jízdu. V jedné dost prudké zatáčce mě začal předjíždět zadek naštěstí jsem věděl co s tím :D srovnal jsem to a mohl jsem pokračovat dál. Aspoň vím, že i s takhle širokejma balónama to jde utrhnout.

19.5.-26.5.

Tento týden byly takové extrémy ... jednou bouřka pak pařák ... nic pro 30let starý auto, který stojí bohužel venku.Protože mám náporový chlazení do kterého teče voda a táta už mi kolikrát vynadal, že truhlík na to dávat nemám jsem na auto položil tátou doporučované lino…no jo, ale já ho tam nechal i když svítilo to sluníčko  a to jsem dělat neměl … protože lino bylo uřízlé narychlo tak se dotýkalo laku.Katastrofický zjištění bylo když jsem lino sundal.Lak je od něj dost poškozenej.Voda se nejspíš dostala pod lak a vytvořily se tam bublinky … ty nakonec splaskly, ale mam na haubně mapy ... nevím jestli to půjde rozleštit, ale pochybuji.

Do eRka mi ještě teče… aspoň že už vím kudy a co to má za následek ... teče mi tam zadním oknem, tam mi to ani nějak nevadí,ale teče mi tam dveřmi, střešním oknem po dešti když se rozjedu tak jsem mokrej, protože se voda dostává ze všelijakých spár a nakonec teče mi tam předním oknem do palubní desky přes kabely až na podlahu, která dostává zabrat a pokud nebude garáž tak budu muset koupit za chvíly novou podlahu.

27.5.- 29.5.

ERko odolává prudkému slunci a občasným dešťům...

29.5.

Mám Maturitu z SPŠ Teplice obor CAD CAM :)

29.5.- 2.6.

ERko odolává prudkému slunci a občasným dešťům...

3.6.

Jedu si pro vysvědčení do školy.Učitel tam bohužel není … prý si šel koupit svíčky do jeho vozu, proto nám dává výzo jeho manželka (taky učitelka… jo jinak složil jsem maturitní zkoušku ) při odchodu se mě kamarád zeptal jestli bych ho nevzal domu řekl jsem mu „tak pojď,aspoň se projedeš v pořádným autě  “ Jely jsme tedy do Hrobu (to je město tady na severu no spíš vesnička).Cestou volal kámošovi „čau co je?“ … „chceš vidět parádní škodovku?“ … říkal sem si „ježiš to bude keců :D“ … „tak jo za chvíly jsme u tebe“ jak to položil hele tak jedem ještě ke kámošovi jo nevadí „ale né mam čas“ .V Hrobě jsem postrašil děti co šly na procházku vytůrovaným motorem a hned měly o čem mluvit.Jen sme přijely ke kamarádovi tak jsem slyšel „ty jo pěkný“ to byla věta kterou jsem slyšel dost často ( i když si myslím opak).Strávil jsem tam asi hodinu, ukazoval mi muziku jakou má v autě a říkal až budu kupovat nějaký rádio tak mu mám dát vědět.Na zahradě mu stála ještě stovka … to jsou ty vesničani, koupí si auto do lesa a na pole .Vyprávěl jak to kolikrát převrátily na střechu, že už asi 2 zničily.To sem nemohl poslouchat proto cesta domu byla nejlepší řešení.

4.-16.6.

ERko odolává prudkému slunci a občasným dešťům. 

Kamarád mě má rád proto mi udělal video http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1850942 :D

17.6.

Dneska jsem se nudil … chvíli jsem si psal s m8rinkem a poslal jsem mu odkaz na fotky mého auta… opět se mi vysmál s potahem rádoby imitace skořepinové sedačky a napsal ať si tam dám potahy … no jasně potahy.Bratr jednou dostal modré potahy k vánocům, protože je nepoužíval tak jsem si je půjčil a takhle to dopadlo.

Já vím nic krásného to není, ale je to lepší než mít sedačky potrhaný a na jedný z nic mít potah.Je to provizorní než si koupím nějaké lepší sedačky.

18.-22.6.

ERko odolává prudkému slunci a občasným dešťům. 

23.6.

Protože mam 25.6. narozeniny tak jsme dnes slavily jak moje tak máminy narozeniny (ta je má 5 dní předemnou) na auto jsem sice nedostal nic, ale auto jsem dostal :D v podobě dortu, prý pokus o eRko od cukrářů…původně mělo být modrý a velký, ale jelikož paní cukrářka neumí psát a další paní neumí číst, tak místo slova modrý, přečetla malý hnědý :D

Dort byl dobrej, akorát neuvěřitelně sytej, proto mi babička slíbila, že mi upeče podle eRka dort k svátku který mám 29.5. s bratem.

29.6.

Dnes mám svátek a proto jsem si objednal světla z golfa…. Čirá optika černá s křížema  http://www.autodoplnky.cz/sys.php?action=image_detail&show=1&typ=DMA&src=picture/shop/zbozi/full/autostyle_0235.jpg

Jinak dortu od babičky jsem se nedočkal.

7.7.

Nešlo se furt koukat na to jak je auto špinavý a nehybný tak jsem mu dopřál trošku očisty… leštil jsem leštil trvalo mi to asi 2 hodiny :D a výsledek z kterého jsem byl vcelku šťastnej.Taky jsem byl naštvaném že se mi loupe na někerých místech zas lak ještě před vyleštěním jsem si jen tak chtěl otevřít kufr…chytnu za páčku zatáhnu a nic…lanko se vytáhlo, tak jsem nevěděl co s tím … nakonec jsem vzal kombinačky a otevřel si ho.Budu muset v brzký době vyměnit lanko protože to který se dneska vyvlíklo se zároveň i částečně utrhlo takže nejde přichytit za páčku…a proto jsem šel za tátou a říkám mu „Pokud nezačneme stavět garáž do konce prázdnin tak auto prodám, protože se nemůžu koukat na to jak to začíná masově reznout… to to radši dám někomu kdo na to má místo“ táta mi hned okamžitě odpověděl „Tak to prodej“ … to víte že to mělo bejt jen vystrašení, ale jestli to takhle půjde dál tak nad tím asi začnu uvažovat.

Auto jsem po leštění nenafotil protože bratr si vzal naší mašinu na prázdniny…zítra přijede tak nafotím.

8.7.

Takže tady jsou fotky … samozřejmě že byla na autě vrstva prachu… jak jinak tady na severu…vzal jsem hadr a ošolichal to a výsledek.

Já fotografír polonahý

Můj pes mi naznačoval že chce abych si koupil ferrari :D

9.7.

Přišel sem z práce ve 16:05, viděl jsem, že mam doma letáček o příchozím zboží na auto... zavírací doba pošty je 17:00 tak jsem se nadlábl a protože bydlím kosek od pošty oblékl jsem se a v 16:40 vyrážím ... přijdu na poštu dávám letáček „to musíte na chlum“ řekla ta u přepážky „aha“ tak sem zklamanej šel domu ... bylo 16:50 když sem otvíral barák... ty jo autem to ještě stihnu ..než jsem nastartoval a vyjel mohlo být tak 16:55 takže jsem to trochu točil (samozřejmě až po zahřátí)… dorazil jsem na místo, mohlo být tak 17:00 běžím na tu pitomou druhou poštu a tam už mají zavříno oni většinou lidi dělají v práci do 5 tak jak to mají stíhat dopytle...

Cestou dom jsem natankoval u benziny (lepší benzín tu v Bílině asi nemáme) když jsem vyjel tak jsem potkal aspoň takový červený autíčko s poníkem ve znaku a vlaječkou itálije přes střechu chtěl jsem pozdravit, ale řekl jsem si, že moje auto má do toho jeho ... no radši nic.

10.7.

Z práce přicházím na chlup stejně…ani neobědvám a hned si jdu pro klíčky od auta…napumpuju nasednu otočím klíčkem a na poprvý nic zkusím podrhý a jen cvak … říkám si kurnik co to je(už se mi to párkrát stalo ale po chvilce to normálně šlo) marně zkouším dál a furt nic byl jsem neuvěřitelně vynervovaném… furt jen cvakal starter.Naštvaně jsem zavřel dveře a se slovy v puse jsem šel dát klíčky domu… no jo tak pěšky..naštěstí je cesta na druhou poštu stejná jako do posilovny kam chodím takže jsem věděl že do deseti minut tam budu, ale přesto jsem šel vcelku rychle.

Á oni mají otevřeno tak už aspoň vím jak to vypadá vlítnul jsem tam a hned jsem šel na řadu…podepsal jsem to a s balíkem jdu domu…taška kterou jsem si vzal mi je zbytečná protože balík je poněkud větší.Cestou domu jsem tak přemejšlel jestli si to vůbec zaslouží…takovej dárek když si ani pro něj nechce ject (asi chce bejt originál .. ale takovou radost bych nemohl Jardovi.R udělat :D)

Večer jsem si psal s m8rinkem a ten mi řekl že je problém se startérem…měl pravdu no kluk jeden ušatá.

11.7.-13.7.Pokouším se upravit světla (jen myšlenkami, přece jen je nechci zničit,nebyly nejlevnější) … nějak nemůžu přijít na to jak tam mají přijít, protože jsou jinak řešeny než u eRka a jsou o něco větší.Rozhodil jsem sítě a napsal jsem pár lidem, kteří už mají s tímto zkušenosti… došel jsem k závěru, že to jde dvěmi způsoby a to jedním způsobem uříznutím pacek, který světlomet má a rozříznu límec z hrnce a klasicky domontovat a nebo navrtám díry do čela a upnu na již dodané společně s optikou šrouby.Teď nevím jestli je lepší zničit límec u hrnce a oříznout packy a nebo udělat závity do čela… jen nemam čím no.

Zkoušel jsem si je tam dát a vymontovat seriový ale nakonec je dal nazpátek přeci jen zítra jedu na tuning sraz kde jsem dohodnutém s focením eRka a modelky od kámoše FUFUho který na každém sraze vyhrává nějaké ty pohárky.

takhle by to mělo vypadat :)

14.7.Panenský týnec…auto zázračně naskočilo… jel jsem na něj jen s jedním kámošem a ještě ke všemu neškodovkářem.Tento sraz byl pro mě velmi vydařilý, až na to, že po tom co jsem projel bránu tak vzadu to začlo bublat a i pára stoupala 

Zapnul jsem výstražná světla a jel jsem u kraje na 3ku, aby se to chladilo aspoň trochu…přitom jsem se už ráno bál a tak zapnutý větrák při výjezdu z města to jistil (nespíš zas nefachá…to je hrůza)

Jak jsem zastavil hned utíkám dozadu co sem spáchal… naštěstí to nebylo tak zlé.

Po lehkém odpočinku jsme se s kámošem vyfotily u našich kár.

Pak následovala procházka s focením ostatních tuning kár…našlo se tam poměrně dost eRek, což pro mě byl dobrý pocit.

fotky

Nechtěl jsem dál trápit auto na sprintech i když původně to bylo v plánu… zajet si aspoň jeden.Dopadlo to tak, že jsem sedl do kámošovo Fiesty a odjely jsme 3 sprinty.NA to že má 1,4 to jede pěkně a dokonce mě nechal řídit, nedá se to srovnat s eRkem …vůbec nebyl cejtit plyn a to že točím volantem :D.

Bylo vedro jako … hodně a tak sem se šel zchladit do auta a protože jsem musel doplnit vodu vzal jsem petky a tradá k pytné vodě…měl jsem sebou 2,5 litru … to samozřejmě nestačilo, tak jsem se chystal pro další várku… v tom vidím Jurise který hned vedle okukoval Golfa II s rozšížením.

Fotka

V pozadí jsem vidět 

Tak jsme trošku pokecali a já šel zas pro tu pytnou vodu… v tomu vidím pana FUFU 

Protože jsem nikdy nebyl na takový oslovování tak na začátek se mi podařilo vcelku ztrapnit :D … domluvily jsme se a kecali o tuningu.Nečekal jsem že člověk který vládne tuningem bude až tak nehorázně v pohodě, opravdu mě to zarazilo.

Doplnil jsem vodu a nadčeně jsem se šel mezi leštěnky pro modelku :D

Cestou k autu jsem furt ujišťoval že je nekvalitní lak atp. dorazily jsme k autu … já popojel a už jsme začaly fotit 

Poděkoval jsem a šel jsem se ještě kouknout na sprinty.Vita ze Sudet se svým 1,8t eRkem tam byl taky a já jsem něco nafotil při sprintu … takhle kdyby jezdily eRka v serii, tak to by byl mazec 

Cestou domu jsem jel takovou pohodovkou … sraz se teda pro mě opravdu povedl.

15.7.Konečně … sehnal jsem dlouho před tímto dnem palubní desku z Felície a budíky za vcelku přijatelné peníze a ještě v Mostě (16 km od bydliště)

Auto se mnou opět nechtělo komunikovat  (jak jsem onehdá říkal chce bejt alespoň trochu v origu :D) nakonec to dopadlo tak že mě strejda s bráchou roztlačily na 2jku a auto chytlo..

Prodávající se svým bratrem byly velmi ochotni … nechaly mě vybrat mezi dvěmi palubkami, zadara mi daly 4 pístky (2 kusy) zrcátko z Felície a lucasy…vše z feldy … naložil jsem to do vozu a zapoměl jsem na to, že jsem zavřel všechna okna…takže celou cestu jsem jel se zavřenými okny (okno u řidiče mi nejde stáhnout kvůli přivařeným vodícím lištám  a ještě spadlému lanka z kladky) takže jsem se pařil…co nejrychleji jsem se chtěl dostat domu, takže cesta domu byla místy až 140km/h (tachometrovejch … taky už jsem zjistil že při 50 km/h udávaných na tachu jedu 41km/h skutečných) Po příjezdu domu jsem zíral … auto bublalo … beru … vedro trochu bylo no, ale snad se to muselo dost chladit při tý rychlosti.

Můj nákup

16.7.-20.7.Vyčistil jsem koupené věci a zkoušel jsem jak se tam bude vejít palubka … nejspíš budu muset dost řezat…

21.7.V práci převážně pracuji s flexou, tak jsem se rozhodl, že zkusím něco udělat s těmi vodícíma lištami... nakonec jsem se tam s kotoučem nedostal, tak jsem volil mnohem radikálnější nástroj a tím bylo kladivo a sekáč…moc jsem toho neudělal teda … je to blbě přístupný a nechci zničit okolí…nejlepší by byla koupě jiných dveří.

Rok výroby: 1977

Úpravy:

Karosérie: modrá barva(původně bílá s rychlími pruhy :) ) zadní lemy z škody 100, vpředu decentně vytažené, vyztužené podélné nosníky,zavařené výdechy na sloupcích a vpředu na topení

Podvozek: eMkový nápravy,podložky se změnou rozteče (4*108),nechané maticové řízení,víc sem zatím nezjistil ... heh

Motor: po GO 100vkovej převrtanej na 120 , náporový chladič,převodový startér z felicie,náporový chladič a el. větrák vpředu,otevřený filtr, výfuk (příčný - leštěný nerez)

Převodovka: po GO 5-kvalt ,spojka 190mm s talířovou pružinou

Brzdy: posilovač brzd,dvoupístkové

Kola: 7*15 palce rozteč 4*108 pomocí podložek,pneu 195/45 vpředu a 195/50 vzadu, oboje Bridgestone

Interiér: Samonavíjecí pásy tam jsou asi z golfa, interiér je celý přečalouněný do červené s modrými potahy sedaček, ale přijde palubní deska z felicie a tapecy z felicie ... zadní už tam mám :) a palubku mám doma Rádio mám zatím vypojené z áček páč mi blbne elektronika ... časem koupím lepší zatím poslouchám motor.

pod prahama jsou modré neony, auto nebylo používané v zimě proto není topení,centrální stěrač kterej né moc dobře funguje.

Budoucnost:

zrušit centrální stěrač.................nesplněno

lépe odhlučnit............................splněno (o moc líp to asi nepůjde :D )

sundat prahy a možná i noeny.....nesplněno (chystám se)

Přestříkat do černý.....................nesplněno

přečalounit interiér.....................nesplněno (komplet půjde z feldy s drobnými upravami)

příď ala RS................................nesplněno

Vmax: 165km/h ve dvou :) (ve dvou)

0-100: cca 19,5 s taky ve dvou :)

Průběžně budu přidávat pokračování :)

Závěrem bych chtěl poděkovat tátovi že pochopil mojí touhu po eRku,bráchovi za odjetí z Nového bydžova do Bíliny a taky lidem co na mě koukají když jedu a mávají :D (je to fakt super pocit)

Pokud najde v textu nějaké pravopisné chyby, tak mě prosím informujte díky

eRkum zdar

Spyker


Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 26958×, Komentářů: 100, Líbí se Autor: spyker
takze mam tu zas posun a to ten ze jsem prodal zrouta peneza ted mi zbyva uz jen erko takze bude na nej ted cas a tady jeste video soucasneho stavu http://www.youtube.com/watch?v=I_IvMpEvWKA&feature=c4-overview&list=UU3azenkyky4g9sRkBXVIyKA
No, ale tak kasli jsi nekupoval od Vostrýho, ne?





Aby jsi nedopadl jako člověk co za auto zaplatil a žádný nedostal, pokud budeš zadávat klempířinu v Tymákově..
ehm koupeno 😉 todle je z přepravy a stálo mě to 3800kč a kastle je v top stavu oproti stavu té mé...
Spykouši, Vostrý umí hlavně mazat med, lhát a mlžit... Zvaž nákup jinde, stejné komponenty koupíš levněji...





http://www.skodateam.cz/Diskuze?x=0100&item=435&idtema=8793
Tak pomalu, ale jistě začínám na erku zase pracovat... jelikož kastle je v opravdu zuboženém stavu, tak jsem si sehnal kastli z Havířova kterou jsem si přivezl o víkendu... je to kastle z kila


Cesta dlouhá 480km tímto způsobem bez ani jedné kontroly či pokuty od pčr 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=k1xTVk1D4Qs&feature=c4-overview&list=UU3azenkyky4g9sRkBXVIyKA


Kola jsem si sehnal svá vysněná a budou to BBS RS a teď vás moc nepotěším v R16 a šíři zatím nevím jelikož mam v současnosti 7,5", ale je to málo...


Mam zajištěného klempíře .. shodou náhod je to můj kolega a řidič transportéru, viz. video vejš... přestavba by měla začít na přelomu roku takže zatím budu nakupovat potřebné díly.


Snad se to už pohne 🙂
Stejně do ruky musíš vzíš špachtli a oškrábat asfalt. Na většinu míst se dostaneš s flexou s copánkovým kartáčem, a tam kam se nedostaneš, tak to stejně máš schnilé že to musíš vyměnit - zadní podběhy.
Stejně do ruky musíš vzíš špachtli a oškrábat asfalt. Na většinu míst se dostaneš s flexou s copánkovým kartáčem, a tam kam se nedostaneš, tak to stejně máš schnilé že to musíš vyměnit - zadní podběhy.
Spyku, před pískováním budeš muset sundat z částí, které budeš chtít opískovat, asfalt a podobné hmoty. Pak bych to nechal opískovat(kromě střechy a bacha na torpédo), pak to lehce ošetřit základem a hurá ke klempířovi na výměnu podlahy, prahů apod. Záleží taky na tom, co všechno budeš měnit.
Klucí nehádejte se ... v tomhle mam jasno... koupit nový díly pač kdybych koupil super stav kilo tak urce ten super stav nebu tak super jako novej kus a muselo by se stejnak brousit(pískovat) a pak zavařovat direčky...


Spíš poraďte jestli to mam nechat opískovat a nebo mam začít brousit ... vidím to tak, že auto si obrousím tak nějak na plech a pak nechat opískovat... blbost nebo ne?Bez ohledu na finance ...
Já jenom doplním Myshaka, že je běžnou praxí i v autorizovaném servise, dokonce je to i v dílenských manuálech, že při nehodě auta jsou některé díly prostě uřezané a navařené nově.





Samozřejmě je velice přesně popsáno, kde se ten který díl smí uříznout, navařit a hlavně jak...





Takže bych se vařeného auta nebál, ale musí to udělat někdo, kdo to umí a ne jenom blbě "přismrkat"...
Nevidím důvod, proč by mělo být auto po výměně některých vařených částí karoserie méně pevné, pokud se to náležitě udělá...


Když vyměním podběh, tak ho musím přivařit tak, jak byl původně.





Moje Hnědá taky dostala předek ze stovky a nemyslím, že by pevnost nějak utrpěla.
To myschak:Tak jelikož je erko skoro komplet vyvařený a co není vyvařený je napsáno v článku tak počítám, že tam toho zase tolik nebude..jelikož jsem ho dovez na podzim tak nemělo cenu cokoliv dělat když nemám garáž,uvidíme tedy na jaře..a osobně bych radši dal druhou kastli než to implantoval na kilí uz z toho duvodu ze je to dost brutalni zasah do konstrukce a potom treba bourat v takovémto posvarovaném autě bych nechtěl,a že se to stát může🙁..ale je to na majiteli,jestli sežene prostředky a bude si to chtít vyvařit,tak hodně štěstí a zdaru při práci!!
Nechci tady dělat reklamu ale pokud by si scháněl někoho kdo by to byl schopnej za rozumnej peníz udělat a kdo stím má nějakou skušenost neb už několik erek dělal skus Lukáš Petira taky erkař.Tel:602655545





a Ústí není zas tak daleko vod tebe.





tady je link na jeho auto který dělal před třema rokama:http://www.skoda110r.com/kniznica.php?info=59


no a moje autí co mi bylo zcizeno tak taky komplet vyvařil.A že to byl fakt slušnej vrak.


http://www.youtube.com/watch?v=XKxlLzow8qw
Sloupky by se musely zafixovat. Podle mě je to menší zlo než to dělat po kouskách.
Musíš mít dárce a někoho, kdo je dost velký blázen na to, aby to udělal... Stačí, aby se malinko hnulo sloupkem a nepůjdou správně zavírat dveře...





ale na druhou stranu, protože jsme u mého erka měnili přední podběhy za nové, vím, že ani toto není úplná sranda...
Někdo kdo má COčko🙂


Podběhy na erko a na kilo jsou stejný, podlahy až na držáky sedaček taky. Auto v původním stavu už to stejně nikdy nebude. Takže je fuk jestli se to zfoukne z kila nebo novejch dílů. Mě prostě tohle přijde nejméně pracný a náročný, a nejlevnější, pokud by byl nějakej dárce.
Kubaembecko: to už mi přijde jako lepší alternativa to co píše jarda...


Falcon: ta podlaha na tom není nijak moc zle, jen je přeplátovaná a místama se objevujou malý dirky, ale řekl bych že ještě vydržela, každopádně chtěl bych novou a udělat i zbytek z nových dílů... předek mam tak by to chtělo spodek, a zadek pokud někdo má tak šup šup.


Čapoun: přesně tak, každej mi říká prodej to a i když to vidím jak to vypadá i když to chátrá tak si ho prostě chci nechat, už jen proto, že stálo zatím nejvíc ze všech aut, který jsem kupoval 😀


Jarda.r: mě jde spíš o to kdo mi to spíchne k sobě a todle křížení mi přijde nehumání.Ty jako člověk preferující originály by se mnou měl souhlasit 😀
Kubo, hlavně než tu špatnou kastli zlikviduješ, tak dej dohromady tu novou🙂
Já už svůj názor řekl🙂 Předek se střechou ujde, zbytek bych ufiknul a doimplantoval. Chce to jen trochu chuti do práce🙂
Kubo, nechval dne před večerem....





Až do toho tvého zdravého erka píchneš, řekneme si, jestli je opravdu tak zdravé, jak říkáš. Jen co sundáš blatníky, oškrábeš asfalt, dloubneš do střechy.... a budeš na tom podobně jako všichni ostatní.
Kubo ale motor je dle naší legislativy přece náhradní díl 🙂
To Čapoun:Tak jako i dříve lidi měli ke svým autům citový vztah a měnily karoserie😉..já jsme sehnal celé druhé zdravé erko za relativně slušný peníz a ze dvou erek už poskládám jedno slušné😉..a když rozprodám to co mi zbyde ještě se mi část vrátí..a přitom to bude pořád o mém prvním erku😉..srdcem auta je motor😉.
Kubo ty bys hned všechno dával do šrotu.Víš jak Spyker k tý káře má určitě citovej vztah a vono slepit se dá ledacos.No a stou hláškou levnější. No nevím vono sehnat v dnešní době slušnou kastli za rozumnej peníz je to samí jako hledat u čongů pravý Rolexky🙂


Takže moc šancí bych tomu nedával.
Boha jeho, Spyku, měl jsi s tou podlahou pravdu 🙁((
Nevyjde levnějc sehnat druhou kastli? Soudě podle toho mála fotek..
Tak a už jsem taky v katalogu ... http://www.skoda110r.com/kniznica.php?info=322 chtěl bych se dokopat k aktualizování článku tak mi držte palce 😀
Pavle novou koupí jsi mi udělal fakt radost. Tohle bude ještě lepší než to s tim šíbrem posledně.





Filipe kabria maj pro Tebe ještě navíc výhodu - že jim nerezne střecha, maximálně zplesniví ;oD
Falcon ano 70 kw má 1,8 to je po GTi nejsilnější verze pokud neberu 72 kw který bylo jako facelift toho mého motoru.. tak se koukni taky po jedničce teď jich je vcelku dost na prodej samozřejmě v provedení kabrio ceny se pohybují od 20 až do 160tisíc 😀
Spyker: Od té doby, co jsem viděl ve městě v autě mámy přítele (koupil si \'07 Alfa Romeo Spider), postihla kabrioletová horečka i mě 🙂 Hned jsem začal kalkulovat finanční možnosti a následně pátrat na trhu a musím s uspokojením říct, že obecně kabriolet je opravdu dostupný 🙂 Vyrobilo se jich celkem dost od většiny značek a jako paštiky se teď prodávají za babku. Ovšem Golf mk.1 cabrio je pojem. Motor je předpokládám 1.8?
Spyker je totiž jeden z těch, na které dolehl současný strašák, zvaný krize. Jí plesnivý sýr, pije staré víno a dokonce musí jezdit autem, které nemá ani střechu ...





🙂
Falcon:Hledám hele zajímám smlouvám a představ si že jsem ho koupil za 14 tisíc i s STK která platí ještě rok ... předchozí majitel ho chtěl šrotovat ... jede hodně pěkně ještě aby ne s 70kw 😀, brzdí, troubí, stahuje, topí jak ďas a hlavně potřeboval jsem stylové vozítko aby se rokem hodilo k erku což nesplňuje ale první jedničky se začly vyrábět od roku 1974 tak aspoň tak 🙂


Petkar:Tak jsem ve fázi dvě ale by ses divil přítelkyně začíná být nakažená jako já 😀 jezdíme na srazy a ona se začla zajímat o auta až mě to samotnýho udivuje a jízda v kabriu jí natolik ovlivnila že by nejraději chtěla taky kabrio 😀 a starý auta jí vůbec nevadí eRko se jí strašně líbí 🙂
Petkar: Ok, tomu rozumím. V tom případě ale jsem asi vyjímkou, vyňatou z fází, měl jsem eRko a jezdil v něm po městě, na výlety kolem a když na to došlo, tak každej rok na dovolenou.


V roce 2008 jsem byl tak drsnej, že jsem ho před cestou ani nekontroloval, jenom umyl a doplnil kapaliny, a pak za týden nalítal 1000km 😀 Jezdilo skvěle, jenom jednou z kopce se zařazenou rychlostí začala převodovka dělat bordel... to mi zatrnulo. Tak jsem se začal spoléhat na brzdy. Carpe diem 🙂


Když si potom vzpomenu, jaký psí kusy začala dělat elektrika na podzim, zlobily blinkry, brzdová světla a stěrače... no, jsem synem štěstěny 🙂
Falcone, ono je to trošku jinak (teda aspoň já to tak vidím🙂):





FÁZE 1: Dokud jsem byl sám, bylo mi upřimně jedno, v čem jsem jezdil, hlavně, že se to rozjelo z místa A a dovezlo mě to do místa B. Nemuselo to brzdit, topit, troubit... Jezdili jsem škodovkou 105S, 105L... A permanentně jsem se v nich hrabal🙂





FÁZE 2: Pak jsem si našel přítelkyni, stále jsem jezdil škodovkou 105L, ale jenom sám, pokud jsme jeli někam dál, půjčovali jsme si jejich rodinné auto (Škoda Felicia 1,3 GLXi).





FÁZE 3: Proběhl upgrade z přítelkyně na manželku🙂) a najednou si nemůžeš dovolit někam nedojet, takže pro "běžné loudání" tady kolem baráku je používaná Škodovka 125L. K rodičům na Slovensku jsme si nadále půjčovali Felicii, byť dříve jsme jezdili Š125L.





FÁZE 4: Další upgrade z "manžela a manželky" na "tátu a mámu"🙂 a pak už volíš pohodlné velké auto, neb potřebuješ naložit kočárek, dále pak zavazadla se ti násobí (dříve stačily 2 tašky, najednou vozíš 6 tašek 6)...





Spyker je ve fázi 1, maximálně ve fázi 2🙂
Kde ty auta bereš? Nejdřív Derby, teď Kabrio od Karmanna 🙂 Jenom já si furt lámu hlavu s tím, aby nový auto nebylo moc starý, nemělo moc najeto... 😀
Tak nějaký novinky u mě ... auto je rozebraný kompletně plachařina už jen motor a podvozek.Čekám na nějaký chechtáky a mezitím jsem si koupil auto abych byl pojízdný ... vw golf mk1 cabrio 70kw z roku 1987 ... něco dám za opravy a trošku do uprav a jde se na erko.Stojí už dlouho tak si to zaslouží.Jo a mam konečně práci takže to půjde trošku jinak.


Tak to byly aktuality za poslední půlrok 😀


a něco o golfíkovi


http://img40.imageshack.us/img40/1650/dsc010870.jpg


http://img40.imageshack.us/img40/859/dsc011090.jpg


tady je vidět i kousek erka


http://img35.imageshack.us/img35/4562/plska4.jpg


http://img196.imageshack.us/img196/4710/17cky.jpg


tak a za čas spáchám aktualizaci na stránky teď už opravdu 🙂
Takže tady nějaký fotky z demontáže který viděl Petkar ... http://spyker.rajce.idnes.cz/in_progres/
Bohužel jak říká Petkar ... fotky sem radši ani nedávám... to co se ukrývalo pod plechama a hlavně jak ty plechy byly přidělaný (pomocí svarů šroubků který tam neměly co dělat atp.) to mě dost zklamalo .. jinak v inzerci bylo ticho až teď se oživila ...pokud se neprodá tak jde do pískovny a budu se snažit po troškách dělat.
Na těch ftkách ne, ale já viděl jiné, které mi Spyker poslal na mail a tam to teda vypadá dost děsně....
nevypadá to až tak hrozně na těch fotkách 😲(





...asi holt realita je jiná.
Michale, já viděl ty fotky toho skeletu, to auto bylo fakt uděláno jenom na efekt... Vyvařit by to samozřejmě šlo, ale to je na to postavit nové auto...
Tak projíždím inzerci na virtu a koukám, další co po sundání plastů a plechů vystřízlivěl a prodává...škoda.
Spyker: Chtělo by to detaily... (ne vaše🙂)
tak do konce měsíce bych chtěl doplnit text tady jen ochutnávka toho jak auto vypadá teď


http://spyker.rajce.idnes.cz/vyjezd/
tak oprava ET je 42 a ty podložky mají 20mm 😉
ChanMeloun:jo už si vzpomínám ... před sebou si mě viděl když sme jezdily sprinty 🙂


vijticee:JJ to je on tu střechu má udělanou docela chytře.


Tak sem hledal ty kola a našel ale nejsem si jistej ET 37 ale není to 100%tní s podvozkem asi něco bude nevím majitel mi o tom moc neřekl a já pod to ještě nekoukal... a podložky jsou ty nejtenčí co můžou bejt na změnu rozteče.
Taky sem to tvoje modrý brko někde viděl,...ts ts, kde to bylo?
myslis toho jak to erko upe predelal?jak ma ve predu svetla z golfaIII?no ktem kolum- nechci si kupovat tyhle (i kdyz vypadaj pekne ale nejsem opicka🙂) ale chtel sem jenom vedet jestli se tam vejdou...no a co ten podvozek?mas tam kratsi pruziny nebo je seriovej?pride mi ze to mas tak akorat na ty zemi..a podlozky pod koli-kolika cm?
No mě stačí když vidím eRko v jakýmkoliv pojízdným stavu a hned se mi zlepší nálada🙂 .. možná ta černá nevýrazná bude ale pokud tam dám pěkný chromový kola tak si myslím že se to vyváží.


Ke kolum jaký mají ET fakt netuším hledal jsem je dlouho na netu a našel ale už si nepamatuju ten název pokud to budeš hledat tak jsou to ronaly.Jinak se tam kola vejdou v poho ale bacha auto bude vcelku liný.Když jsem jezdil na letišti tak se mi ani neprotočily kola což mi nějak nevadí ale efekt je efekt🙂(jo a sedí to jak motokára🙂)


Ty okapničky mam nabodovaný a bojím se že mi to v nejbližší době začne kvést ... nechci je řezat ale jako jeden šikovnej eRkař kterej byl nedávno v AaTuningu kterej je zaklepal a přetáhl síťovinou vznikly tam takový malilinkatý žlábky což by mělo stačit.
aha...no tak ja uz je zavaril no.....ja varil stejne tak 1/10 strechy a mel sem to totalne shnily takze sem to musel zavarit....ja si myslim ale ze se to da vystrikat ze vnitr tim na ty dutiny...tim antikoroznim pripravkem...
Teče (né moc) i přes nové gumy a navíc sváry začaly po čase reznout protože ošetřit je zvnitř střechy je téměř nemožné