Maliba eR
Nedávno jsem si koupil vysněné eRko,bohužel né v takovém stavu,v jakém bych si ho přál.Vše je v původnim stavu, interiér, nápravy, brzdy, převodovka i motor, který je mrtvý.A proto mě čeká mnoho práce a úprav.
Tohle je moje eRko
PLÁNY DO BUDOUCNA:
- vyvaření karoserie
- nápravy typu "M"
- převodovka 5Q
- motor 136(Favorit)
- interiér
- muzika a neony
Tak doufám ze to co nejdřív vše udelám.
Sice jsem chtěl začít karoserií,ale náhodou jsem sehnal totalně schnilého favorita 136LS,ale motor byl OK.Neváhal jsem a zacal s demontáží motoru z favorita.Následně jsem vyndal motor i z eRka.Motor z fava byl kompletně rozebrán a vyčištěn,dostal nové vložky,kliku,šály,ojnice,písty a pístní kroužky.Vačku jsem demontoval z eRkového motoru a dosadil do 136.Následovali nové tyčky nadzdviháků a nové ventily.
malá drobnost "modrá hlava"
Další malá uprava je záměna alternátoru za altik z Citroenu XM(85A)
Poté musela následovat úprava sacího potrubí.Zůstalo originální na 136ku jen se pridala redukce se změnou sklonu na karburátor SEDR32
A jako posledni úprava motoru byla vana ze 130 a věnec setrvačníku taky ze 130.
22.ÚNORA
Bohuzel, dalsi renovace je pozastavena, protože mou dílnu navštívili nezvaní hosté a sebrali na co narazili (železo,hliník i nářadí). Přišel jsem o motor i s převodovkou, nápravy, vrtačku, flexu, COčko, kamna a 4 kompletní sady obutých hliníkových kol. A to nemluvím o tom jakou škodu napáchali na vratech a dílně. A nejhorší na tom je, že jsem to neměl pojištěné, takže skodu která byla vyčíslena na 165 tisíc mi nikdo nezaplatí.
13.Března
Tak už zase pokracuju v renovaci.Žádný pachatel ani ukradené veci se nenašli a tak musim zase vše schánět.
Dnes mi přišli nové Al.kola a pneumatiky.
Kola jsou Alessio Monza 7x15 s roztečí 4x98
Pneumatiky jsou Star Performer TNG UHP 195/55 R15
13.ČERVENCE
Dnes jsem usadil motor do rámu a zkusil jsem ho nastartovat,jenže problém byl v zapalování.Stále to házelo jiskru jindy než mělo,ale nakonec se mi to podarilo nastavit a motor chytnul.
To bylo radosti,ale bohužel né dlouho.
Po chvilce se mi pod olejovým filtrem vytlačilo těsnění a vystříkl gejzír oleje :o(
Z toho jsem usoudil,že jsou asi nejspíš ucpané průtokové kanálky,takže mě čeka další rozebrání motoru a čístění.
1.SRPNA
Tak motor jsem rozebral,vyčistil a už ho zase dávám do kupy.Tak jsem zvědavej jestli to bude makat.
Jinak jsem uz taky začal dělat něco stou karoserií.Sundal jsem blatníky,abych věděl co se pod nima skrývá.Přední část vozu je v cajku.Předchozí majitel ji asi dál,protože je v pozinku.Ale zadní cást stojí za prd.Oba podběhy i nosníky k motoru jsou v dost žalostném stavu,ikdyž jsou poopravované.Podběhy vyvařím,ale nosníky jsem uřízl a navařil nové,ale bohužel jsem nesehnal ze 110R(100),tak jsem tam dal vové ze 120.Musel jsem je trošku poupravit a doladit,ale myslím si,že účel to splní a hlavně jsou nové!
Zde je pár fotek
6.SRPNA
Tak zadní nosníky jsou hotové a dnes jsem se vrhl na prahy.Původně jsem si myslel že jsou v pohodě,bohužel tak vypadaj jen z venčí,ale zevnitř jsou totálně sežrané rezí a ještě kevšemu byly vyplněné montážní pěnou,která tam krásně držela vodu.Tak jsem vzal flexu a řezal a řezal a řezal a takhle to dopadlo :o)
Joo a taky jsem dnes adoptoval nového hlídače :o)
17. červenec 2007
17. červenec 2007
15. červenec 2007
13. červenec 2007
27. únor 2007
26. únor 2007
26. únor 2007
5. únor 2007
4. únor 2007
4. únor 2007
3. únor 2007
3. únor 2007
2. únor 2007
2. únor 2007
17. červenec 2007