1976 Hnědá
AKTUALIZACE 23.PROSINCE
STĚRAČE STÍRAJÍ, OSTŘIKOVAČE OSTŘIKUJÍ....:O)
.... a vůbec, vše dělá to, co dělat má. Ano, je to tak, Hnědá už nám jezdí, má za sebou technickou a také přepis. Dokonce nám ponechali i původní značky. A co tomu předcházelo?
Minulý víkend se jelo zostra, den pro nás začínal v 6 ráno a končil večer kolem 10 hodiny. Hnědá dostala provizorně přední blatníky a čelo ze Žluťáka(který čeká v garáži na lak a dostane zpět dvouoko a nové blatníky).
Nasadili jsme palubku, zapojili elektřinu a aspoň trošku zkompletovali interiér. Je to sice vše šitý horkou jehlou, ale naštěstí to funguje:o) Jak bude trošku přát počasí, hnědá půjde na kolíbku a vyvaří se domky zadní nápravy a prahy a bude nezbytné opravit okapničky. No a potom tomu dáme nějaký jednotný kabátek :o)
Včera jsem navíc provedl zatěžkávací zkoušku: Zajel jsem za Michalem na chalupu k Poličce. Až na povolené kolo(moje blbost...) se neobjevila žádná závada. Takže Ladiči, dej bacha, ať tě nepojezdí nějaký flekatý erko :-) Motor je jak utrženej ze řetězu ... :oDDD
.
.
.
11.LISTOPADU 2008 - začátek
Za vše může zase ta moje huba prořízlá....
Pozdě večer, skoro už začíná nový den a já se snažím dostat domů. Naštěstí se mi podaří někoho stopnout. Hurá! Nadšen, že nemusím posledních 6 kilometrů domů pěšky, se pouštím s řidičem do diskuse o mém koníčku. A co nenásleduje? "Mám doma erko určené do šrotu. Nechcete z něj něco?" Já samozřejmě přikyvuji a hned se domlouvám na termínu návštěvy. O víkendu se jedu na auto podívat s myšlenkou, že už mám všeho doma dost a jen si poberu nějaké maličkosti. A jak už tomu tak bývá, odjíždím domů s celým erkem na vleku. Proč na vleku? To proto, že levé přední kolo změnilo o půl metru svoji obvyklou pozici. Auto jsem koupil s vědomím, že je bez papírů a že ho dotyčný dostal na náhradní díly.
Doma následuje obvyklá rozborka a zjištění, že až na abseci všeho před předními sloupky, je auto zachovalé a kompletní.
Hlavou mi běhá myšlenka, zda není škoda, aby skončilo na náhradní díly. Zdá se mi podezřelé, že na autě zůstaly výrobní štítky. Celkem snadno se mi podaří najít původního majitele, kterým je starší člověk, pan Milan. Navštěvuji ho a přes jeho překvapení, že jeho mazlík stále existuje, se domlouváme na přepsání papírů a vystavení duplikátů.
Mezitím jsem se již pustil do odstrojování a pomalu začínám s opravou přední části. Levý podběh a kompletní dno kufru muselo jít pryč, stejně jako i část prahu a podlahy u řidiče.
Vše jsem si vyřezal z jedné stovky na vrakovišti, opískoval a natřel základem.
Následovalo rovnání zkříženého skeletu. Čekalo mě posunutí levého sloupku zpět dopředu, stažení střechy na levé straně dolů a na pravé naopak nahoru. Za pomocí panenky, pístnic a napínáků na plot se mi vše podařilo a už jde konečně nasadit čelní sklo a zavřít dveře :)
Podlahu u řidiče už je také na svém místě a jde na řadu příprava a pasování připraveného předku. Chtěl jsem ho tam dopasovat vcelku, tj.levý podběh, dno kufru, pedálová podlaha, most nápravy a levý sloupek. A jak jsem chtěl, tak se i stalo a předek je na místě. V nejbližší době vše definitivně přivařím.
Zkusmo jsem na auto naházel chybějící plechařinu a už Hnědá opět připomíná erko :o)
Prosinec 2008
Konec roku se blíží, auto stále není přihlášené a tak mně nezbývá nic jiného, než trošku zrychlit a některé věci odložit na jaro.
Podlaha je konečně přivařena k mostu nápravy, jsou opraveny oba prahy, větší část pravého podběhu a také levé torpédo. Na to jak to vypadalo v létě, je to téměř zázrak. Kitu tam padne minimum. Kufr a část vnitřku jsem natřel základem a stříknul přelakovatelným body. Lakovat se bude ale až najaře ...
Provizorně jsem zasklil Hnědou pomocí dvou starších gum ze stovkového okna, které jsem navzájem slepil. Sklo sedlo naprosto dokonale, tak snad je vše srovnáno dobře. A místo šestioka jsem nasadil starší čtyřoko, aby to tak neprovokovalo :o)))
Následující den jsem přes šedé Body na spodku a podbězích stříknul černou ochranou vrstvu od Akemi (díky Hansi :o) Ještě jsme ten den stihli opravit a nasadit pedálovou konzolu a nádobku na kapalinu s hadicemi.
ZLOMOVÝ OKAMŽIK: HNĚDÁ JE NA 4 KOLECH !!!!!
.
.
Dneska sem napojil trubku paliva, tlaku oleje, brzd a spojky. Usadil nádrž a plech pod ní. A přidělal narychlo zrepasovanou nápravu a zapojil přední brzdy. A pustil erko zpět na zem. Nějak mě to ale teď přijde strašně nízký po tom půlroce na špalkách :oDD
.
.
...žádnej velkej zázrak, ale vše co se hýbat má, tak se hýbe
.
.
Jednou snad i Hnědá bude vypadat podobně... :-)
24. prosinec 2008
9. prosinec 2008
13. listopad 2008
13. listopad 2008
13. listopad 2008
13. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
12. listopad 2008
11. listopad 2008
26. prosinec 2008