16. únor 2007

Zimní Hundrt Slet 2007

Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 10368×, Komentářů: 21, Líbí se Autor: Tadeáška

Jelikož dobrých akcí není nikdy dost, připomeňme si alespoň několika slovy mini maxi sraz, který se konal stylově dne 10. února tohoto roku a ještě stylověji odstartoval v 10:00 dopoledního času.

Po, již tradičně, opožděném příjezdu na místo činu a odevzdání potomstva víceméně dobrovolným "hodným" tetám a strýčkům, jsem se konečně dostala k rekognoskování terénu a i přes předcházející informace, jichž se mi dostalo, mě počet přítomných stejně zaskočil. Jistě, vždyť počet účastníků se minimálně zdesetinásobil oproti původnímu záměru, který, jak jsme se doslechli, je zahalen v tajemství, neboť se protagonisté nemůžou dohodnout, zda se prve chtěli sejít dva, nebo čtyři, nebo dva a dva. Drobnými nesrovnalostmi si ale nekomplikujme tento návrat k tak svátečnímu dni. Zjednodušeně řečeno, čtyřicet lidí je už pomalu možné považovat za dav.

Všichni zúčastnění přijeli svými (nebo cizími) vozy.

Zřejmě ve spojitosti s poměrně přívětivým počasím, případně silně oslabenou ekonomickou silou neumožňující si pořídit do rodiny "normální" přemisťovadlo, z velké části značky Škoda.

Soukromé záběry na klábosící skupinky, bez komentáře.

Po přivítání a vzájemné směně dílů - aspoň toto z původních plánů zbylo, se větší většina zúčastněných přesunula do prostor přilehlého muzea a po zakoupení vstupenek (přístupnost pracovníků muzea novým modernějším a otevřenějším multievropským trendům se poněkud vytratila, skupinová sleva nebyla) pak do kinosálu. Absence historického období výroby vozů v meziročí 1960 - Favorit v prvním z filmů si vyžádala veřejné pohoršení a místy i pískot a podrážděné mručení. Technologická část propagačního filmu koncernu byla přijata výrazně pozitivněji.

Dostalo se i na prohlídku samotných exponátů muzea.

I okoukané muzeum se dá vidět jinýma, krásnějšíma očima.

Ampliony muzeiního rozhlasu přeťaly uklidňující směs ševelících hlasů a reprodukované hudby a vytrhly nás ze sobotní letargie. Cizí, chladný hlas vyzval nás návštěvníky k přesunu k sousoší stvořitelů, kde měla, dle hlášení, proběhnout příprava na orientační závod.

Zde vyobrazen pan Houška, někdy přezdívaný též Petr, v živlu.

Průběh orientačního závodu není třeba podrobněji rozepisovat. Jako každý počin z rukou p. H. byl plný zábavy, pikanterií, drobných radostí i napětí. Za všechny zúčastněné bych ráda poděkovala alespoň Mudr. Mudrochovi, který jako vyhlášený lékař a lidumil i nám podal pomocnou ruku v našich těžkých chvílích.

Podrobně zpracovaný itinerář nás dovedl k restauračnímu zařízení, kde na každou posádku čekal poslední záludný úkol. Dlužno podotknout, že reostat podsvícení palubní desky bych pravděpodobně za zády a tedy jen po hmatu, nepoznala.

Pro přesnější představu několik fotografií z návštěvy restauračního zařízení a jeho blízkého okolí.

Za sebe mohu říci, že jsme se dobře najedli, napili, poklábosili, užili se a pobavili a odjeli s pocitem, že ...

Škodovky jsou prostě krásné.

Závěrem bych ráda poděkovala tvůrcům a majitelům použitých fotografií za jejich nedobrovolné poskytnutí.

=-)

Další články a zmíňky o této akci:

http://www.skoda100.cz/view.php?cisloclanku=2007020004

Dejvidovo Erše 2007

Pomněnka

Zlatý Pacoš www.skoda110R.cz Roku 2006


Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 10368×, Komentářů: 21, Líbí se Autor: Tadeáška
Hele Free to ujel za 44 minut, ale jsou tací, kteří ehm ehm, nebudu nikoho jmenovat😀 jeli bez cca 10ti minut skoro dvojnásobně dlouho... Ale jak řikám, na vině bylo dlouhý tankování benzínu, těch cca 10-15km najetejch navíc a neplánovaná návštěva Česany na to měly minimální vliv...😀
Jo jo Edisi, tak jsem se do toho aranžmá obul, že bylo pro mne velmi těžké tu roli zas opustit, v sámošce jsem chtěl platit za bochník chleba bůra a tak 😀DD


Ale je konec, úmyslně nabraná kila zas hubnu 😀 a děvčata neplačte - ty fousy už jsem oholil 😀DD
Jj, přesně jak řikají ostatní. Perfekt sraz - můj první a hned takhle povedenej🙂) Nj, akorát jsem orienťák jel poprvý v životě, tak sme trochu bloudili🙂) A v poznávačce sem nepoznal termostat🙁( Ale bylo to bezvadný, už se tešim na další🙂))))
L.L. Láďo,nemám slov.Tvoje nová dobova image prostě nemá chybu.Je to super,musím si něco taky sehnat.Super!!
S tou Jihlavou jsem to nebyl já! Takovej lokální patriot zase nejsem 🙂))
To petr!





Jako jen dvě otázky se nějak opoměli 🙂 to není zas taková hrůza 🙂 teda jako ale.... 🙁
No jo, za 44 minut .... pro příště Ti budem muset vysvětlit, že orienťák není na čas 🙂) ( I když tady nakonec byl čas rozhodující při posuzování pořadí v případě bodové shody u více soutěžících ) Ovšem to v Tvém případě bylo bezpředmětné, neboť Tvůj bodový zisk za plnění úkolů se blížil teplotě vody v Jizeře 😉





Jo, to mi připomnělo, že jakýsi vtipálek napsal do výkazu jako odpověď na jednu z otázek, že Mladou Boleslaví teče Jihlava ... 🙂





😀
tímto děkuji Tadeášce za článek 🙂 jinak v kinosálu pískal láďa já to prásknu 🙂 jinak já naši orientační soutěž hrdě dojel za 44minut 🙂 ale to se nikde nepíšee.... Jinak počasí bylo užasné 🙂 kilečko vrnělo tam i z5 bez jakých koliv problémů 🙂 jinak FOTO ladi tuningaře 🙂 kilo motoráře jsem pořídil v nestřeženém okamžiku já jelikož to mělo bejt tajné 🙂 tak tot vše ještě jednou díky TAD za článek a všem co přijeli za super náladu .... paa zdar a silu v KILU 🙂
ve skole precetla, doma okomentovala 🙂





super akcicka a paradne vam vyslo pocasi...fakt bomba jen me strasne moc mrzelo, ze to mam takovou dalku, jinak bych tam stopro byla...
...mel to bejt motocyklista let 70-tych, ale ...





😀
Terezko, krasne napsany, jako vzdy 😉





...ale nikde jsem okem nezahledl toho letce z 1. svetovy, co se tam taky objevil... 🙁





...a to ono vydrzet v kuzi celej den neni zadna prdel!!! 😀
A aby toho pozitivního nebylo tolik najednou, trochu rozvířím vlny nevraživosti a prosím, když už mi něco v článku měníte nebo přidáváte či ubíráte, aspoň mi to napište a to i když je to ku prospěchu věci. Dík.
A děkuji za komplimenty, jsem ráda, že se článek líbí =-)





Mimochodem, je hezký, jak v muzeu nepustí nikoho za mlíka, ale že moje děti třičtvrtě hodiny rajtovaly v tý bílý buggyně, dokud byla v depozitáři, to je v pořádku 😉 Ale pssssssssst =-)
Jak již je u Terezy tradicí - moooc hezky napsané. Díky 🙂
S.D.Gotrek poznal reostat podsvícení palubní desky a to jen po hmatu a za zády!!!!! (Ale navigátor je strašnej 😀 )





L.L., tvůj hlas, ač chladný a neosobní, je samozřejmě zcela nezaměnitelný, snažila jsem se jen do článku vnést stopu napětí. Ale ty prostě musíš všecko zkazit, že! 😋
Jo jo Falkone, můžu potvrdit, že se dvěma motory vzadu to jede úplně jinak, zvlášť když z kopce přibrzdíš a jeden motor se Ti opře svou a setrvačnou vahou o záda 😀DD
Děkujeme mnohokráte Tadeáško mistryně pera za napsání této paměti srazu! My "chlapi" jsme si ten úkol přehazovali jak horký brambor 😀





Bylo to setkání velmi milé, spontáně vzniklé a tedy srdíčkové!!!





P.S. Jo a ten chladný cizí hlas v muzejním amplionu - tak ten byl můj, tedy mého chladnokrevnějšího já - Ládi chLadiče 😀DD
Láďa Ladič: Hele, je zachycen důležitý moment, kterak jsi ze stovky udělal přemotorovanou bestii - W8 2.3L 😀 Samozřejmě s koncepcí "všechno vzadu" 😀
Že by reostat nepoznala to na sebe práskne, ale že já ho poznal stejně jako všechno ostatní a vydobyl nám plný bodový zisk to nenapíše ;O))) Terezko Terezko... odcházím uražen ;O)
Moc pěkné, konečně se tohoto úkolu sepsat posudek na náš sraz někdo zhostil. Článek je povedený stejně jako sraz🙂
Co k tomu dodat. Srazík byl prostě úžasnej, Erše si odbylo svoji premieru, počasí bylo supr. V mym případě veliká spokojenost...





P.S. Terezko opravdu se potvrdilo, jak dobře umíš psát články😉 Fakt super...