Š110R GreenDream na srazech 2006 - 2009
Tohle eRko je můj první vůz. Na začátku jsem s ním neměl žádné velké ambice. Nemělo ani vypadat tak, jak vypadá a už vůbec jsem se s ním nedělal proto, abych s ním obrážel nějaké akce. Stalo se ale to, že jak jsem ho začal restaurovat a vylepšovat, poznal jsem se se spoustou fajnovejch lidí. S mnohými jsem se skamarádil a skrze ta přátelství, rady, hledání, občas až badatelství, se mi začal otvírat svět dosud nepoznaný.
Když jsem zde na stránkách s Džonovou pomocí na podzim roku 2004 zveřejnil první článek GreenDreamu, hned jsem byl na srazy zdejšími členy lákán (myslím, že Mišule s tím začal), ale nemohl jsem jejich přání vyhovět. Toho roku byl vůz zbaven mechanického chlazení a né dost výkonné elektrické mi defakto zabraňovalo vydávat se na nějaké delší cesty. V roce 2005 jsem si pro změnu předsevzal, že po dvou letech strávených v garáži musím vyřešit pár reorganizací v našem bytě a až teprve poté budu řešit eRko, které jsem bez zástavby posíleného chlazení a pětikvaltu nechtěl dál provozovat. Pozitivní na časových prodlevách je fakt, že tak dostáváte od osudu šanci vše si ještě důkladně promyslet a nepodléhat čaru prvního, často nezralého nápadu. Toho roku jsem začal srazy navštěvovat, ale jen jako sledovatel, foto-dokumentarista a s přáteli - Sprintem, Hipou, Dandou , Edisem , Kubou...
Tenkrát mi bylo také poprvé dopřáno ochutnat slávy GD. Když jsme se na jarních Běšinách 2005 představovali a já vyřkl svůj lejbl - Láďa Ladič, vypadalo to chvílema jako kdybych říkal něco jako Harry Potter :oDDD Uau, no bylo to fakt opojný tahle nenadálá sláva. Jen Eidy se na LL vůbec nechytil a tak jsem mu poskytl drobnou nápovědu: "Víš, já mám takový erko, je zelený a říkám mu Grýýýýn Drýýým." a on "Tývo, fááákt??? To znám moc dobře. Jeho fotky jsem si už kdysi dávno stahoval někde na netu!!!" ( http://www.skodovka.wz.cz/pages/ladic.htm ) :oDDD Nebo bavili jsme se v hloučku o tom, jaká je legrace poznávat lidi, které známe jen s diskusí, ale nemáme jejich jména spojená s reálnou vizáží dané osoby a Džonova Martina mi najednou povídá do očí onu legendární větu: "A víš koho bych schválně chtěla vidět? Ještě bych ráda poznala toho Láďu Ladiče." :oDDD Džon se válel smíchy pod vozem a volal na ní: "Vždyť ho máš před sebou!" :oDDD Holt asi si představovala někoho většího, hezčího, naleštěnějšího :oDDD
Proč Vám tohle všechno povídám? Není v tom jen touha po sebestředném tlachání. Chtěl jsem Vám především krátce vyobrazit, co vlastně předcházelo mé spanilé jízdě napříč srazy v roce 2006. Prostě konečně jsem dorazil s oním bájným vozem, který všichni dobře znali, ale nikdo ho ještě doopravdy neviděl. Konečně jsem dorazil slíznout smetanu a zbourat mýty. Především jsem ale konečně dorazil ;o)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
15.4.2006
JARNÍ BĚŠINY - PRO "GD" SRAZOVÁ PREMIÉRA
Do Běšin jsem měl jet už před rokem na podzim, ale nazadařilo se a tak jsem zde až nyní. Popravdě nevzpomínám na tuhle premiéru nějak moc rád. Toho jara 2006 zima ještě neřekla poslední sbohem. Navíc pořadatelé srazu zatoužili nějak poexperimentovat s celou organizací. Těšil jsem se jak malé děcko, až konečně na place postavim vůz vedle ostatních z našeho webu a ejhle, všichni závodící dostali možnost už v sobotu ráno projíždět tratě, takže raděj trénovali na závod a na nějakou přehlídku vozů nikdo neměl pomyšlení, hmmm. Nakonec nebylo se zas moc čemu divit. Na place jsme se brodili bahnem, protože ještě v týdnu zde stál sníh. Zkrátka zrovna se ty všechny nedokonalosti a nedomyšlenosti potkaly naráz a dlouho připravovaná premiéra najednou dostala velmi rozpačitou pachuť, jako - co tu vlastně děláme, kam jsme se to kodrcali přes půl škodazemě? Rozčarování z toho všeho mi vyvažoval fakt, že se mnou jel Marty a Edis , tedy velmi exkluzivní eRkařská společnost a že jsem se mohl se všemi přáteli z webu zas vidět. Nicméně samotný Běšinský sraz sklouzávající do čistého amatérského rallye, jemuž je přívěskem jakýsi tunerský jarmark, u mne ztratil velmi a na dlouho.
* * * * *
ERKOSVATBA CHROBÁČKŮ SÁČKOVÝCH NA HRADĚ VALDŠTEJN U TURNOVA
Jsou chvíle, momenty, které se prostě nezapomínají a tak ač z mé hlavy se toho už hóóódně vykouřilo, dobře si pamatuji, jak jsem tenkrát v předsíni přijal hovor od Petra Houšky , který mě nabídl, jestli se nechci zúčastnit Chrobáko.Sáčkovi svatby. Lámat mě vskutku nemusel. Bylo to od začátku tak krásně švihlý, že by bylo škoda u toho nebejt. Byl to moc krásnej den - v Českém Ráji, nevěsta jak princezna, ženich samý prdelky, kolona krásnejch vozů s neodolatelně povislým pozadím, prostě opravdu nezapomenutelná akce. Slávek alias CH.S nám dokonce vyrobil cestovní itineráře, pamětní diplomy a srazové nálepky :oDDD
* * * * *
JARNÍ DOKSY
Jó Doksy, to je vždy taková sympatická a velmi inspirativní dávka české kutilské pohody v lesíčku pod sosnami. Jezdim sem vždy rád, protože tu nejde celkem o nic víc, než o pěkný škodovky, kterých je zde vždy požehnaně. Na tento sraz jsem taky konečně naLLadil tzv. převleky SPZ s nápisem naší domény. Myslím, že se povedli :o)
* * * * *
17.6.2006
41.MEZINÁRODNÍ SRAZ FELICIA-COUPÉ KLUBU V HRÁDKU NAD NISOU
Když nebudu počítat Chrobákovic eRkosvatbu , protože to bylo přeci jen trochu z jiného soudku, tak tohle byl asi nejhezčí sraz, na který jsme v roce 2006 dorazili a díky krásnému prostředí asi i hezčí než sraz Felicia-Coupé v Mohelnici o rok později.
Vyrazil jsem poprvé s mojí ženou Martinkou, tehdy dokonce v požehnaném stavu, doprovázeni Hipou ( http://rebelove.webzdarma.cz ) v zelené vyvoněné stopětce "Atmosphére ejty fájf", jíž se ale 5 km před cílem vysypalo cosi v zadní nápravě. Místní škodašaman to za víkendovou přirážku vyléčil coby rozpadlý mechanismus samostavu. My jsme mezitím upíchli Dreama do kempu a věnovali se s mnoha přáteli srazovému reji. Dorazil i Edis s chotí Martinou. Vůbec jsme museli konstatovat, že není od věci, brát sebou manželky. Chce to ale napevno dohodnout, aby manželky brali i ti ostatní. Ony děvčata nakonec místo kolování mezi vozy zaplujou kamsi ke kávě, kde nepřetržitou výměnou informací dojdou k uspokojivé shodě, že všechny děti stejně zloběj a všichni chlapi jsou stejný prasata :oD
Úplně poprvé jsem viděl to, co je možné shlédnou pouze zde - kompletní nabídku snad všech dílů, o kterých si necháváme zdát jen v nejdivočejších eRkařských snech, ale samozřejmě za ceny, které jsou ledasjaké, jen nikdy nijak zvlášť výhodné.
Taky jsem se zde měl poprvé shledat s naším tehdá novým členem a nadšencem m8rinkem , jenže jsem si na sebe vůbec nevyměnili telefony a tak se stalo, že on brousil kolem našeho auta, když jsme tam nebyli, my pak odjeli na spanilou jízdu a zkrátka vůbec jsme se nepotkali. I takové věci se na prahu nového tisíciletí stávají.
Spanilka byla opravdu krásná. Vyrazili jsme plně obsazeným vozem s Edisovými. Na F-C je prima, že vozy jsou řazeny chronologicky podle typů, takže eRkem jedete mezi eRkama, což samozřejmě výrazně násobí požitek z jízdy. Nutno dodat, že po celé dlouhé trase zajišťovali hasiči koloně na všech cestách volný průjezd. Horskými vesničkami jsme tak dojeli až na Ještěd a po občerstvovací zastávce jsme pokračovali do centra Liberce.
Tou dobou už v Hrádku Hipovi opravili Atmošku a dorazil i Danda s plaťákem, na kterej si ovšem nezapoměl přihodit svoje éRečko, aby prostě nejel pro Hipína na F-C jen tak s prázdnou ;oD
* * * * *
3.7.2006
PIRELLI GOLF CUP NIKÉ V KARLOVÝCH VARECH
Kluci tyhle tři fotky jsem zmáčknul jen a jen pro Vás! :oDDD
Tohle tedy pravda nebyl žádný škodovácký sraz, ba co víc, škodovek tu bylo vskutku pomálo. Na druhou stranu i jedno Ferrari F430 se tu mihlo. Na Pirelli Golf Cup Niké jsem byl pozván už podruhé vystavovat naše někdejší kostýmně-fotografické produkce z mé předeRkařské éry ( http://www.part.cz/moda/cettl/cettl_biogr.htm ). Tahle z roku 2000 "Dívčí Válka - přísně tajné" se ani mockrát nevystavovala, protože v mírových dobách nám nepřišlo nemístné dělat si legraci z toho, jaké by to bylo, kdyby v jednadvacátém století rozpoutali ženy s muži otevřený válečný konflikt. Po roce 2002 už nám ale válečnické srandičky nepřišly toliko úsměvné.
Mým druhým posláním na této akci bylo vést dražbu kalendáře Pirelli pro dobročiné účely, resp. pro nadační fond Niké. Partnerkou v tomto počínání mi byla paní Ivana Christová, první "Zapletalova" Československá miss. Nebudu raděj sám hodnotit svůj moderátorsko-licitátorský výkon. Myslím, že co se hladiny vychrleného trapu týče, vylepšil jsem si zas osobák vrchovatě :oDDD Každopádně kalendář jsme nakonec vydražili za 25.000,-Kč, což na Pirelli není moc, ale na druhou stranu je to víc než dvojnásobek ceny dosažené v ročníku minulém, takže pozitivní vývoj.
Bystrému oku jistě neunikne, že jsem si nenechal ujít možnost prezentovat se v triku GreenDream, jen tohle jediné nemělo nápis naší domény 110r.cz, takže vyznavači golfu si to nejspíš po svém překládali něco jako "snový trávník" :oDDD
http://www.youtube.com/watch?v=N_Xi_7QnH_4&feature=channel_page
* * * * *
START MBX SLETU A SETKÁNÍ S HUNDERTGANGSTERY V MLADÉ BOLESLAVI
Tady jsme doslova zabili dvě akce jednou účastí. Vypravili jsme s Hipou do Mladé Boleslavi k Muzeu Škoda, kde startoval slet eMBéiXů a zároveň sem spanilou jízdou doputovali z Poděbrad účastníci HundertGangu , aby zde následně rovněž odstartovali orientační závod zpět. Tudíš na jednu stranu jsme se mohli pokochat krásnejma kárama, protože co si budem povídat - mezi zádomotoráři jsou MBX asi nejvyšší liga. Druhak jsme se shledali s mnoha přáteli, jež se účastnili HG a to bylo rovněž více než milé. Cestou zpět jsme se stavili v Zápech u Svěcených "na čínu" a pro novou z tiskárny ještě teplou Radkovu knihu . Na adresu mého spolujezdce Hipy musím nabonzovat, že se v eRku dost klepal strachy. Před nástupem do vozu mi zkontroloval hloubku vzorku pneumatik, všech čtyřech. Za jízdy ho pak děsily ty aerodinamické zvuky okolo dveří a při každém předjíždění na dálnici mi zastřeným hlasem předříkával ono kobrácke - "jejich revírem je dálnice, jejich tempo je vražedné...." :oDDD
* * * * *
28.9.2006
SEVERKÁRI "NOMR ZÍROU" V TEPLICÍCH
Podle Falkonova hesla "I dva vozy jsou sraz" jsme si dali spicha v Teplicích a odtud jsme pokračovali do Krušných hor za Otou , jenž vlastní jeden pro mne velmi interesantní vrak. Byl to vlastně skorem takovej malej eRkařskej foto-workshop, protože jednak jsem si jel vyfotit ten vrak, druhak jsem chtěl zmáčknout Dreama v pohybu za jízdy a nakonec i Spyker měl nějaké fotografické úmysly a vzal si na starost reportáž. Troufám si říci, že v mnoha jeho snímcích lze nalézt nevšední úhel pohledu. Znáte to - jeden se potí, aby něco vymyslel a druhej to sype z rukávu jakoby nic :oDDD
* * * * *
30.9.2006
GREEN VE SLUŽBÁCH BLUE ANEB NAŠE ROZLOUČENÍ SE SEZÓNOU V ÚSTÍ
To na prsou není moje práce, ale do sloganu na zádech trochu namočenej jsem :oD
Protože si chca nechca musím připustit, že Greendream je důležitý lídr, že lid si žádá jeho účast na životě veřejném, přijal jsem skrze eRkolegu Dandu pozvání na exhibici ve prospěch kandidáta ODS Vlasty Žáčka na starostu Střekova. Bylo to pro nás všechny zároveň takové veřejné rozloučení s letošní vydařenou sezónou. No pro všechny - pro nás dva, protože všechny ostatní vozy jsou jen a jen Dandovi :oDDD
* * * * *
7.10.2006
PUTOVÁNÍ ZA ER-VRAKY PO ŽATECKU
Toto byla při mém hledání vraků Š110R zatím nejzajímavější vyjižďka, za což děkuji především Jardovi R. , který nás názorně přesvědčil o tom, že ve svém regionu má dobře pod kontrolou, co se komu kde válí za roštím. Když se k tomu navíc nachomejtnul i Marty , z nenápadné cesty pro pár fotek tu najednou byla doslova objevitelská expedice za eRkařskou historií. Narazili jsme i na zbytek jakéhosi zdejšího "GreenDreama", který jen dokazuje, jak jsou lesk a vyvoněná krása snadno pomíjivé veličiny. Najít tak ještě tři eRka stejné barvy, můžu začít tvrdit originalistům, že tuhle zelenou metlu má GD už z výroby ;oDDD
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
GD KÓÓÓNEČNĚ NA NULASEDMIČKOVYM HUNDERTGANGU V PODĚBRADECH
Ještě před něco víc než měsícem jsem si zcela naivně představoval, že na HG dojedu Yeštěrkou Š100LL ( http://www.skoda100.cz/view.php?cisloclanku=2006110002 ) po rychlorenovaci, leč tak dobrej ani rychlej přecijen nejsem, tak padla volba opět na GéDéRko. Popravdě fakt jsem ho bral jako náhradníka, takže neproběhlo žádné obvyklé mytí ani glancování, prostě jsem jen provedl několik oživujících úkolů včetně koupě a instalace nového spojkového válce (od roku 2003 už třetí nový kus) a hurá v sobotu před rozbřeskem na sraz. V Poděbradech jsem byl po drobném zajíždění kolem osmé hodiny. Atmosféra zde byla dle očekávání milá. Zase jsme se představili osobně s pár lidmi, které jsem doposud znal jen z virtuálního světa našich webovek. Dorazil nejen Marty s chotí, ale třeba i Rišo Mototechna s půvabnou přítelkyní zo slovače či Hansi až ze západního německa :oD Mitfárou na srazových cestách mi byl sám S.D.Gotrek , jenž bral orientační závod opravdu se vší vážností. Nakonec bylo to fakt docela náročné.
Malou kuriozitou bylo, že nevím jestli na něčí popud si mě vyhledal reportér zdejšího deníku a poprosil mne, jestli bych mu trochu ukázkově nezaleštil před objektivem, čímžto se "glancing team GreenDream" svou klasickou čiností dostal na stránky místního bulváru, viz.:
http://nymbursky.denik.cz/kultura_region/podebrfady_hundertgang20070730.html
* * * * *
NEZAPOMENUTELNÝ PRVNÍ VÝSKOVIC SRAZ V JETŘICHOVICÍCH
Proč nezapomenutelný?
1) Protože jsem sem jel GéDéRkem jako na jednu z posledních akcí(v listopadu vyprší STK+ME a znova jí budu dělat až po dalších restaurátorských úpravách vozu někdy za dlouho).
2) Protože se mnou jela moje choť Martinka, roční synátor Toník a večer i naše foxlí psina Pecka
3) Protože celý sraz byl zasazen do nádherné krajiny Českého Švýcarska.
4) Protože to byl první sraz, kde jsem zůstal přes noc a sešla se zde vskutku libová a excelentní parta.
5) Protože jsem se zde pokusil nafotit materiál pro eventuální erkokilí kalendář pro rok 2008.
6) Protože to celé vymyslel a zorganizoval kamarád Výsk@ ( http://skoda100.cz ), se kterým jsme měsíce dopředu plánovali a vymejšleli různé blbiny.
7) A nakonec protože to byl dosud jediný sraz, kde jsem za celou dobu neotevřel exhibičně zadní víko s třpytivým pokladem uvnitř ;oDDD
http://11-55.nolimit.cz/kalendare/2008-i-severni-okruh.html
* * * * *
SEVERKÁRI AJN (CVAJ) MEZI ÚSTÍM A TEPLICEMI
Měli jsme už dlouho v plánu zopakovat si opět setkání nejbližších éráků, ale stále nějak hvězdy nebyly nakloněny, vždycky někdo nemohl a tak. Tohle "sjetí" začalo klasicky minimalisticky, jak už se stává tradicí. Maty dal inzerát na nový kotouče za dobrou cenu, já že je koupim, pak že prej se sjedem někde na půl cesty v Teplicích. A tak si poudám, co kdyby se teda ukázal i tamní domácí Falkon a už to jelo. Maty nabral Spykera , z Ústí dorazil Danda , já přibral Edise , nakonec i Jíňa se nechal zlákat a přivezl svůj eRkopoklad, ale pravý hřeb dorazil na konec - Hipa odkudsi ze slepičího dvorku na laně dotáhl dva roky spícího Hrocha. No to byla událost! Všichni hned lačně zahřejvali paměťový karty ve cvakátkách a kořili se nefalšované korozi v krajním rozpuku.
Po krátkém družení jsme se z nechutně multiautomobilnekulturního parkoviště supermarketu odebrali na staré ústecké letiště u Užína a tam jsme dováděli a dováděli, až z toho Hrochovi prdlo těsnění pod hlavou. Asi bylo někde krapátko nakousaný od myší :oDDD Zároveň jsme si tak nějak ujasnili vzájemnou výkonnostní hierarchii. Tedy GD jede hůř než Jíňovo o 40 kilo lehčí a o deci našlápnutější , ale líp než Dandovo o deci chudší s řemenicovou vrtulkou . Hroch se nepočítá, tomu jsme vystavili neschopenku a doporučili garážové lázně ;oD
Falkon zaznamenal i pár pohyblivých obrázků >>> http://www.youtube.com/watch?v=ax15Cidl95U
Milé odpoledne jsme završili vydranděním na vrch Komáří Vížka. Popili jsme, pojedli, vyměnili si pár životních osudů a postojů atd. atd.
No bylo to zkrátka milé a zas někdy eRkaři sevERu, nejpozději za rok, doufám !!! ;o)
* * * * *
POSLEDNÍ CESTA SNĚHEM A ZÁVĚJEMI DO MILOVIC
Vždycky když se něco děje, pokládá si zvídavý člověk otázku - proč? Základní uzlíček zápletek tohoto setkání je tedy následující - Petr mi nechal částečně renovovat a osoustružit Dreamovi budoucí Loukotě a já si je potřeboval vyzvednout. Dále Michal K. toužil po sprintérském poměření sil svého erka s nějakým jiným v dobré kondici. Do toho jsme to spojili s tím, že by nám oběma mohl Daves pomocí svého zařízení AnaDyno ( http://web.datriware.com/index2.php?ses_web=2&ses_id_lang=0&item=350 ) změřit výkonnostní křivky motorů našich bujných ořů.
Nutno říci, že v posledních týdnech jsem měl s GD středně vážné provozní problémy - rychlé zhasínání na volnoběh, které po bezvýsledném vyčištění stávajícího SEDRu vyústilo ve výměnu za jiný nový karburátor SEDR a v předvečer odjezdu ještě v přetryskovávání tohoto nového. Mělo mě při této výměně trknout, když se v benzínu v plovákovce válela jakási bublinka u dna, že to něco značí, ale nepředbíhejme. Touto dobou už taky GD nemá ETZ06, které jsem přestěhoval do kila, ale obyč indukčku.
Vyrazil jsem z Ústí před devátou, krásně hustě sněžilo, nervozní jsem byl jak prase a už 10 km za městem jsem stavěl na pumpě s dojmem, že jedu na 3 válce. Nemýlil jsem se, ale byl to naštěstí jen vypadlej kabel druhé svíčky. Dál to celkem šlo, na konci trasy jsem teda krapátko bloudil, páč mapu jsem nechal doma a moderní navigační technologie ke mě zatím nedorazily. Kousek před cílem mi vyjel naproti Petr a už když jsem jel za ním, každou chvíli jsem cítil díry v plynu, jakoby špatné zapalování nebo špatné zásobení palivem, což po čerstvé instalaci nového karburátoru vskutku nepotěší. No nic, zaparčili jsme, byl tu i Radek RST , dorazil Daves s Tadeáškou a zanedlouho i máchalovic eRko, tedy eRko Red Master Michala K. s mitfárou Myschakem, který kvůli tomuto zdánlivě nevýznamnému setkání dorazil až z Brna! Tohodle kluka si zapamatujte, protože ač je velmi mladý, tichý, skromný a nenápadný, je opravdu už teď nechutně znalý a šikovný. Něco mi říká, že o tomhle Myschakovi alias Michalovi Boudovi z Brna v budoucnu ještě mockrát uslyšíme!
Po krátkém leč kvalitním vymrznutí při korzování v břečce okolo vozů jsem zavelel k odebrání se na volnou plochu, kde budem měřit, pojíždět se atd. Všichni nasedli a vyrazili, leč GD najednou né a né chytit, trvalo to minuty, možná desítky minut, než všem ostatním došlo, že asi doopravdy nepřijedu a vrátili se pro mě. Študovali jsme zapojení zapalování, kontakty a stále nic. Až právě Myschaka napadlo odpojit přívod benzínu, zapumpoval a z hadičky do karbece tekla jen špinavá voda, au au au, všechno jsem čekal ale tohle? Voda v benzínu? No jo, H2O je palivo budoucnosti a někdo s tím začít musí :oDDD Po roztažení na laně GD přecijen za chvíli, rozhodně né hned, čapnul. Později jsme našli v podběhu netěsný spoj mezi nelejvacím hrdlem a odvzdušňovací hadicí. Nicméně problém zjevně nevznikl dnes, už to asi nějaký čas zrálo. Na zaslepení příslušné hadice nám Tadeáška darovala tampon Tampax, čirou náhodou vhodné kalibrace :oDDD
Pak už konečně došlo na Davesovo měření výkonu a následné pojíždění. Ačkoliv dnes již víme, že výkonu mi naměřil Daves asi o 5kW víc, tak na dráze mě Michal s přehledem pojel. Takže všechna čest vítězi!
> > > > > >
Výsledek nijak nezvrátil ani můj specielní tunerskej výbrus hlavy ala pruhy přes kapotu :oDDD
V "Glancing teamu GreenDream" už kvůli tomu rada starších zasedla. Probrali jsme všechna nedopatření, podcenění a neomluvitelná zanedbání, balancující až na samé hranici úmyslné sabotáže. Závěry jsou bohužel neveřejné. Mohu snad jen říct, že znovuuvedení vozu Š110R GreenDream do provozu, kterému za pár dní končí STK homologace, se tím pádem odkládá o dalších 5 let ;oD
Jo jinak těch 120 km zpět sněžnou bouří na drink "bleifrei und waser - halp und halp" jsem přes pár zaškytání celkem fpoho dojel dom, což bylo vlastně také takové malé vítězství, že? :oD
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
9.8.2008
NA SKOK NA KOWBOJSKÉM HUNDERTGANGU
PRVNĚ NA NOVÝCH LOUKOTÍCH A NAPOSLEDY SE ZELENOU KAPOTOU
No původně jsem na tohle HáGéčko nechtěl dorazit jen na skok, ale prostě pořád se něco nějako zvrtávalo. Základní chybka byla, že pár dní před akcí, jsem si hrábnul do klaviatury a sám jsem si z nashromážděných dílů seskládal "céčka". Šel jsem na to relativně poctivě, ale jak se posléze ukázalo, pořád né dost. Už při občasných jízdách po Ústí se mi někdy povolilo vahadýlko a to mě mělo varovat.
V sobotu ráno jsem zaspal. Jel jsem ještě na kladenskou burzu, odtud krátká rodinná návštěva a pak už zas tradá přes Prahu na Poděbrady. U Čerňáku jsem se na dálnici ještě chvilku škádlil s policejním antonem. Chytil jsem schýzu, že se na mě nalepili, páč mě asi viděli držeti sluchátko u ucha a snažil jsem se tedy v mezích slušně překročené rychlosti ujet, ale woni tam ty represivní policejní složky nemaj špatný motory a jezděj s tim, jak se služebákem :oD Někde jsem se nakonec zařadil a hoši mě přelétli a byl pokoj.
Kousek před Poděbradama jsem si všiml, že když na to šlápnu, nic moc se neděje a to opět něco věstí! Na samotný odpoledne opuštěný plac srazu jsem už dojel velmi opatrně a hned jsem se jal oprav. Otevřel jsem ventilové víko a vnoučka chovající Tátomechanük povídá - "vždyť to máš úplně suchý a zaprášený kovovejma pilinama". Au au, to byla za základní fatální chyba! Věnoval jsem se při skládání vahadel sice pečlivě náklonu všech vahadýlek, pořadí všech pružinek a podložek, ale abych si položil otázku, proč má jeden kozlík dirku . . . jo jo, už to teda konečně vim :o/ Zkrátka vahadla vůůůbec nemazala, takže přidírající se vahadla, vydřená hrídelka, ubroušené červíky, dvě matičky povolené a spadlé do zdvihátek, některé tyčky ohlé a teď v tomhle stavu to rozebrat něco přeskládat, vystačit si s dostupným nářadím. Pěékná polízanice to byla! Přijel jsem asi v jednu a "hotovo" jsem měl v šest. Už to nešlo seštelovat na menší vůle než cca 0,5mm, jaksi chyběl materiál.
Poklábosil jsem s pár přáteli, provětral nově zakoupený stetson, dokonce háj ten náš Džon dorazil :o) a po sedmé jsme v koloně s Čapounem vyrazili zpět do Ústí, jako že on mě bude jistit :oD Tomu se ale zase prozměnu za Bolkou zakouřilo z palubky a odešel přepínač světel. Tak jsme se dohodli, že pojedu před ním a budu svítit na cestu. Za chvíli padla tma a děli se věci. To takhle jedeme vesnicí a kde se vzal, tu se vzal ze tmy na silnici vyběhl kůň a za nim lidi, co se ho snažili chytit. Tak jsem troubil, oni koukali, co ho ještě plašim, ale já se zas bál, že to do mě Čáp zezadu našije :oD Pak jsme jeli dál kopečkama, Čapoun se mi občas ztratil v zrcátku. Pak mi vyprávěl, jaký je to prima, když jedeš tmou za zadními světly vozu a on Ti najednou ve větší rychlosti zmizí za zatáčkou. Tak mu poudám "a proč sis nezapnul dálkovky?", ty mu šly, ale on "no já tě nechtěl oslnit, ono je to nepříjemný", říkám:"když jsi mě neviděl? :oDDD No ale dojeli jsme všicí v pořádku a bylo to více než milé.
* * * * *
19.-21.9.2008
MILE KRUTÝ DRUHÝ VÝSKOVIC SEVERNÍ OKRUH
Výskovic sraz - oáza přátelské pohody, Petřiny pohostinosti a to vše v krásném prostředí. Tento druhý ročník byl krapátko drsnější co do venkovních teplot a zároveň zde proběhla jakás naše klubová oslava Lucinčina nově nabitého magisterství aneb stále je co slavit. Bylo to rušné, bylo to kalné, bylo to veselé :oD Severní okruh je malý sraz velkého významu, takže během víkendu tu za kliku chatky vzaly skorem všechny celebrity současné eRko-kilí scény.
http://skoda100.cz/view.php?cisloclanku=2008090001
http://11-55.nolimit.cz/kalendare/2009-ii-severni-okruh.html
* * * * *
6.10.2008
Severkám jsem věnoval celý vlastní článek , tak to zde nebudu ještě jednou pitvat, když jej ještě navíc organizuji.
Protože si celý sraz tvaruji jako takový vlastní "photo work shop" a o plození fotek zde mám až na prvním místě, tak zákonitě na fotkách musí GD řídit někdo jiný. Byl to tedy nejprve Michal a pak také jeho mitfára Kamil, kdo se na fotkách prohánějí v Dreamu, což se tedy moc nelíbí mé drahé choti. Chtěla by nás prý mít na fotce také jednou po kupě ;o)
http://11-55.nolimit.cz/kalendare/2009-skoda-110r-severkari-2-3.html
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
SLUNNÉ LEČ CHLADNÉ DOKSY RODINNÉ
Tak na tento sraz jsme prvně v historii dorazili celá čtyřčlenná rodinka, jen to psisko zůstalo doma. Navnadil jsem Martinku, že loni jsme se s Hípou a jeho dcerkou šli po prohlídce na pláž čvachtat a že jako to je ideální šance na rodinný výlet :o) No celkem to klaplo i to slunko dorazilo, enem teplo nějak moc né, takže jsme krapátko zakosili, ale bylo to milé a uvidíme jak zas za rok.
* * * * *
Z Ústí zdraví hravý Láďa Ladič pravý :o)
* * * * *
Technická data poslední verze vozu Š110R GreenDream můžete vyčíst zde >>>
Kalendář GreenDream 2008 >>>
http://11-55.nolimit.cz/kalendare/2008-skoda-110r-greendream.html
Kalendář GreenDream 2009 >>>
http://11-55.nolimit.cz/kalendare/2009-skoda-110r-greendream.html
1. prosinec 2007
28. listopad 2007
28. listopad 2007
26. listopad 2007
26. listopad 2007
26. listopad 2007
25. listopad 2007
25. listopad 2007
25. listopad 2007
18. listopad 2007
18. listopad 2007
18. listopad 2007
18. listopad 2007
18. listopad 2007
17. listopad 2007
7. říjen 2007
6. říjen 2007
6. říjen 2007
4. říjen 2007
4. říjen 2007
4. říjen 2007
4. říjen 2007
4. říjen 2007
3. říjen 2007
3. říjen 2007
3. říjen 2007
3. říjen 2007
3. říjen 2007
3. říjen 2007
3. říjen 2007
3. říjen 2007
2. říjen 2007
2. říjen 2007
2. říjen 2007
2. říjen 2007
2. říjen 2007
2. říjen 2007
2. říjen 2007
1. říjen 2007
1. říjen 2007
1. říjen 2007
1. říjen 2007
1. říjen 2007
1. říjen 2007
1. říjen 2007
1. říjen 2007
1. říjen 2007
30. září 2007
30. září 2007
3. prosinec 2007